BIURO PRASOWE

Samsung Electronics Polska, 26.04.2010

"Nadwoje Babka wróżyła" ... wygrasz ... albo i nie


26 kwietnia rozpoczęła się kampania promocyjna wspierająca sprzedaż monitorów multifunkcyjnych (MFM) marki Samsung. Akcja jest skierowana do klientów końcowych i przebiega pod przewrotnym hasłem "Nadwoje Babka wróżyła". Koncepcja kreatywna kampanii została zbudowana wokół motywu przewodniego, jaką jest postać tytułowej Nadwoje Babki. Główne przekazy podkreślają możliwości wyboru, jakie daje monitor MFM - użytkownik ma możliwość wyboru: albo monitor albo telewizor.
Głównym elementem kampanii jest konkurs dla klientów, w którym główna nagroda to samochód Smart Cabrio. Aby go wygrać, wystarczy kupić jeden z objętych promocją monitorów*, zarejestrować się na stronie http://www.nadwojebabka.samsung.pl/ i napisać wróżbę. Wygrywa autor najbardziej kreatywnej propozycji. Oprócz samochodu, w konkursie można również wygrać jeden z dziesięciu monitorów Samsung P2770HD. Konkurs wspierany jest internetowo przez profil na portalu społecznościowym Facebook oraz kanał z klipami video na portalu YouTube. Wparcie akcji w sklepach jest realizowane z wykorzystaniem materiałów POS takich, jak floor stickery, wobblery i ulotki.

Monitor MFM to dwa wysokiej, jakości urządzenia w jednej obudowie. Wbudowany tuner telewizyjny pozwala na oglądanie telewizji na ekranie monitora. Wystarczy wpiąć kabel anteny telewizyjnej, aby wysokiej klasy monitor zmienić w telewizor Full HD. To innowacyjne rozwiązanie pozwala na dużą oszczędność miejsca i pieniędzy. Przy zakupie urządzenia, klient otrzymuje pilota TV.

Koniec kampanii przewidziany jest na 23 maja 2010.

Koncepcja kreatywna: Focus Media Group
Zakup mediów: Starcom

***

Informacje o firmie Samsung Electronics
Samsung Electronics jest światowym liderem w produkcji półprzewodników, sprzętu telekomunikacyjnego, cyfrowych nośników informacji oraz rozwiązań integrujących technologie cyfrowe. W roku 2008 sprzedaż spółki holdingowej osiągnęła wartość 96 miliardów USD. Firma zatrudnia około 164 000 pracowników w 179 oddziałach w 61 krajach i składa się z dwóch głównych działów: Digital Media&Communications i Device Solutions. Firma Samsung Electronics, uznawana za jedną z najszybciej rozwijających się marek globalnych, jest czołowym producentem telewizorów cyfrowych, układów pamięci, telefonów komórkowych oraz ciekłokrystalicznych ekranów TFT. Więcej informacji ona stronie www.samsung.pl.


Kontakt dla dziennikarzy:

Samsung Electronics Polska
Anna Koziarek:
Tel.: (22) 607 46 56
e-mail:

Agencja PR Partner of Promotion
Agata Kowalczyk: Account Executive
Tel.: (22) 858 74 58 wew. 68, 794 763 067
e-mail: