BIURO PRASOWE

Partner of Promotion, 14.04.2010

Partner of Promotion nominowana do Sabre Awards 2009


Agencja Partner of Promotion otrzymała nominację w prestiżowym konkursie branżowym - SABRE AWARDS 2009. Do nagrody pretenduje kampania społeczna "Brałeś? Nie jedź! Po narkotykach rozum wysiada!" realizowana dla Krajowego Biura ds. Przeciwdziałania Narkomanii.
Do tegorocznej edycji konkursu nadesłano blisko 2 tys. zgłoszeń z 28 krajów. Jury konkursu podkreśla, że jakość zgłoszonych projektów była najwyższa w całej historii przedsięwzięcia. Ogłoszenie zwycięzców w poszczególnych kategoriach oraz wręczenie nagród odbędzie się 26 maja podczas uroczystej gali w Londynie. Nominowana do nagrody kampania "Brałeś? Nie jedź! Po narkotykach rozum wysiada!" została uznana za jedną
z najlepszych w regionie krajów morza Bałtyckiego (Polska, Rosja, Litwa, Łotwa i Estonia). Celem kampanii było uświadomienie młodym kierowcom,że prowadzenie pojazdów pod wpływem narkotyków jest równie niebezpieczne i zagrożone takimi samymi konsekwencjami, jak po spożyciu alkoholu. Projekt był realizowany na zlecenie Krajowego Biura ds. Przeciwdziałania Narkomanii, we współpracy z agencją reklamową Martis.

Sabre Awards to doroczne nagrody przyznawane podczas europejskiej i amerykańskiej edycji. Zgłoszone projekty ocenia międzynarodowe jury,w którym zasiadają najwybitniejsi specjaliści PR z USA i Europy. Pełna lista nominowanych projektów znajduje się na stronie http://www.holmesreport.com/