BIURO PRASOWE

Samsung Electronics Polska, 11.01.2010

Ubrania zakochały się w diamentowych bębnach


Nowa kampania telewizyjna AGD firmy Samsung przełamuje szablon w prezentowaniu urządzeń domowych. Spoty są dowcipne i odwołują się do emocji. Noc i nastrojowa muzyka są w nich tłem dla niezwykłej randki. W blasku diamentowego bębna spotykają się... pralka i zakochane w niej ubrania. Romantyczną melodię z reklamy można ustawić jako dzwonek w komórce.
"Ubrania zasługują na wyjątkowe traktowanie" - to hasło kampanii telewizyjnej pralek Samsung z linii Diamond. W dwóch spotach, stworzonych wspólnie z węgierskim oddziałem Samsung, przedstawione zostały zalety pralek Diamond widziane oczami... ubrań. Na 15 i 30 sekundowych filmach widzimy, jak pod osłoną nocy skarpetki, rękawiczki i koszule wypełzają z szaf i szuflad, by choć przez chwilę spojrzeć na świecący, diamentowy bęben pralki Samsung. Pralka Diamond została przedstawiona jako przyjazna ubraniom, ponieważ posiada szereg funkcji, które zapobiegają niszczeniu tkanin.

Kampania telewizyjna będzie widoczna we wszystkich największych ogólnopolskich stacjach. Oprócz filmu, Samsung stworzył także dodatki specjalne: dżingiel na komórkę z przebojem z reklamy (do ściągnięcia ze strony www.samsung.pl) oraz animowany gif przedstawiający kolorowe skarpetki i rękawiczki wskakujące do pralki.

Druga polska kampania AGD firmy Samsung potrwa 4 tygodnie. Prezentując unikatową technologię pralek Diamond, ma także wzmocnić świadomość marki jako producenta najwyższej klasy AGD.

- To, co sprawia, że pralki Samsung z linii Diamond są przyjazne nawet najdelikatniejszym tkaninom, to unikatowa konstrukcja bębna. Jego wyprofilowane otwory przypominają diament, stąd nazwa bębna: Diamond Drum. Do takich perforacji nie dostają się włókna tkanin, dzięki czemu ubrania prane w "diamentowym bębnie" nie ulegają zniszczeniu - mówi Piotr Stelmachow, Product Marketing Manager działu AGD w firmie Samsung.
Dodatkowo, pralki Diamond posiadają funkcję Air Refresh, która skutecznie usuwa nieprzyjemne zapachy, bez konieczności oddawania ubrań do pralni. Natomiast sterylność rzeczom zapewnia technologia Silver Nano, która odświeża materiały za pomocą jonów srebra oraz zabezpiecza wnętrze pralki przed rozwojem bakterii i grzybów. Wśród wielu automatycznych programów, "diamentowe pralki" oferują także specjalne tryby do tkanin jeansowych, wełnianych, jedwabnych, ubranek dziecięcych czy strojów sportowych.



***

Informacje o firmie Samsung Electronics
Samsung Electronics jest światowym liderem w produkcji półprzewodników, sprzętu telekomunikacyjnego, cyfrowych nośników informacji oraz rozwiązań integrujących technologie cyfrowe. W roku 2008 sprzedaż spółki holdingowej osiągnęła wartość 96 miliardów USD. Firma zatrudnia około 164 000 pracowników w 179 oddziałach w 61 krajach i składa się z dwóch głównych działów: Digital Media&Communications i Device Solutions. Firma Samsung Electronics, uznawana za jedną z najszybciej rozwijających się marek globalnych, jest czołowym producentem telewizorów cyfrowych, układów pamięci, telefonów komórkowych oraz ciekłokrystalicznych ekranów TFT. Więcej informacji ona stronie www.samsung.pl.


Kontakt dla dziennikarzy:

Samsung Electronics Polska
Anna Koziarek:
Tel.: (22) 607 46 56
e-mail:

Agencja PR Partner of Promotion
Agata Kowalczyk: Account Executive
Tel.: (22) 858 74 58 wew. 68, 794 763 067
e-mail: