BIURO PRASOWE

Partner of Promotion, 13.01.2010

Partner of Promotion dla WWF Polska


Powstały w grudniu zeszłego roku w strukturach agencji Partner of Promotion dział Green Division rozpoczął współpracę z jedną z największych na świecie organizacji działających na rzecz ochrony środowiska naturalnego - WWF.
Działania Partner of Promotion na rzecz WWF obejmują wsparcie komunikacyjne akcji "Godzina dla Ziemi", której celem jest zwrócenie uwagi opinii społecznej na problem globalnego ocieplenia. W ramach akcji wybranego dnia o ustalonej godzinie na całym świecie wyłączane jest światło.
Ten prosty gest będzie apelem do polityków, o jak najszybsze podjęcie decyzji, które pomogą powstrzymać zmiany klimatu.
Tegoroczna "Godzina dla Ziemi" będzie miała miejsce w sobotę, 27 marca o godz. 20.30.

Do wsparcia kampanii Partner of Promotion i WWF zaprosili kilkadziesiąt polskich gwiazd, m.in. Dorotę Wellman, Huberta Urbańskiego oraz Piotra Najsztuba. Wystąpią oni w 30-sekundowym spocie, który na 60 dni przed akcją będzie można zobaczyć w telewizji i internecie.

Dział Green Division w Partner of Promotion został powołany w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na kampanie informacyjne związane z tematyką ekologiczną. Specjalizuje się w projektach edukacyjnych z zakresu ekologii oraz wdrażaniu strategii komunikacji dla proekologicznych działań przedsiębiorstw. Poprzez zaangażowanie w akcję WWF "Godzina dla Ziemi" Partner of Promotion kontynuuje wieloletnią tradycję wspierania komunikacyjnego ważnych społecznie tematów pro bono. Do tej pory agencja zaangażowana była m.in. w Kampanię Krajowego Biura ds. Przeciwdziałania Narkomanii "Brałeś? Nie jedź! Po narkotykach rozum wysiada", czy w akcję "Daj im przyszłość" - realizowanej dla Urzędu Miasta Stołecznego Warszawa - której celem była popularyzacja idei rodzin zastępczych.