BIURO PRASOWE

Partner of Promotion, 07.12.2009

Partner of Promotion uruchamia dział Green Division


Partner of Promotion utworzyła nowy dział w strukturach agencji pod nazwą Green Division. Jego zadaniem będzie prowadzenie projektów w zakresie edukacji ekologicznej, realizacja "zielonych" kampanii PR, jak również opracowywanie i wdrażanie strategii komunikacji dla proekologicznych działań przedsiębiorstw.
Powołanie nowego działu jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie na kampanie związane z promowaniem ochrony środowiska, zapobieganiem zmianom klimatu czy też zachęcaniem społeczeństwa do proekologicznych zachowań i zmiany dotychczasowych nawyków.

- Coraz więcej firm i instytucji chce komunikować nie tylko informacje związane z bieżącą działalnością biznesową, ale także z zaangażowaniem w sprawy lokalne, dbałością o środowisko, czy wspieraniem ekologicznych inicjatyw. Warto podkreślić, że dla wielu instytucji są to nie tylko deklaracje, ale faktyczne działania, często na bardzo dużą skalę i przynoszące wymierne efekty zarówno firmie i lokalnym społecznościom - mówi Monika Bębnowska, Account Director w Partner of Promotion, która pokieruje Green Division.

Agencja Partner of Promotion posiada w swoim portfolio wiele projektów związanych z ochroną środowiska oraz społeczną odpowiedzialnością biznesu. Wśród nich są m.in. wielokrotnie nagrodzona w kraju i zagranicą kampania "Zmień nawyki na dobre", przeprowadzona dla Ministerstwa Środowiska, a poprzedzająca konferencję ONZ na temat przeciwdziałania zmianom klimatu (COP 14).