BIURO PRASOWE

Partner of Promotion, 03.12.2009

Kampania Partner of Promotion dla COP 14 "Kampanią społeczną 2008"


Działania edukacyjne "Zmień nawyki na dobre, zmień klimat na lepszy", prowadzone przez Partner of Promotion dla Ministerstwa Środowiska RP, zostały wyróżnione w konkursie na najlepszą "Kampanię Społeczną 2008" w kategorii "Kampanie instytucji publicznych i agend rządowych". Aktywności zrealizowane na rzecz Konferencji klimatycznej COP 14 oraz zjawiska zmian klimatu zostały docenione przez jury przede wszystkim za różnorodność i innowacyjność zastosowanych narzędzi komunikacyjnych oraz wspieranie postaw prospołecznych w zakresie ochrony środowiska naturalnego.
Nagrodzona kampania "Zmień nawyki na dobre, zmień klimat na lepszy" miała na celu edukację polskiego społeczeństwa w obszarze zmian klimatu oraz zachęcenie Polaków do podejmowania działań ograniczających to niekorzystne zjawisko. Projekt poprzedzał konferencję ONZ w sprawie zmian klimatu - COP 14 i był realizowany na zlecenie Ministerstwa Środowiska RP.

Konkurs na "Kampanię Społeczną Roku" jest organizowany przez Fundację Komunikacji Społecznej. Jego celem jest wyłonienie najlepszych praktyk marketingu społecznego, służących inspiracją dla twórców i inicjatorów przyszłych kampanii. Zgłoszone projekty są oceniane w pięciu kategoriach: inicjatywy obywatelskie, kampanie instytucji branżowych, kampanie instytucji publicznych i agend rządowych, kampanie firm komercyjnych i fundacji firm oraz inicjatywy polityczne.