BIURO PRASOWE

Samsung Electronics Polska, 03.11.2009

RUSZYŁA KAMPANIA REKLAMOWA REWOLUCYJNYCH APARATÓW FOTOGRAFICZNYCH SAMSUNG ST550 - "Dwa wyświetlacze LCD. Podwójna zabawa na wyciągnięcie ręki!"


Celem najnowszej kampanii cyfrowych kompaktów Samsung ST550 jest zwrócenie uwagi na najważniejszy i przełomowy atrybut tych nowych aparatów, czyli dwa wyświetlacze LCD - z przodu i z tyłu obudowy. ST550 to pierwszy na świecie model aparatu wykorzystujący to wygodne rozwiązanie.
Reklamy modelu ST550 będzie można zobaczyć do końca tego roku zarówno w pismach specjalistycznych, jak i w najpopularniejszych magazynach lifestylo'wych, skierowanych do kobiet i mężczyzn, takich jak Twój Styl, National Geographic, Men's Health, Playboy, Logo i wiele innych. Drugi etap kampanii to promocja w Internecie, która potrwa do końca grudnia br., przy wykorzystaniu kreatywnych form pozwalających zrobić sobie zdjęcie. Kampanie zobaczymy na portalach koncentrujących się na fotografii oraz społecznościowych, jak Nasza-klasa.pl, Fotka.pl i Gadu-Gadu.pl, których to użytkownicy szczególnie powinni docenić nowatorską funkcjonalność aparatu ST550.

Kreacją kampanii prasowej zajęła się agencja MI Polska, a internetowej Cheil Polska.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

- Nasza najnowsza kampania reklamowa ma na celu podkreślenie innowacyjności aparatów ST550 i wyjątkowego rozwiązania, jakim jest ułatwienie kadrowania zdjęć. - mówi Michał Grzeliński, CE Marketing Manager Samsung Electronics Polska. - Teraz dzięki dodatkowemu wyświetlaczowi z przodu aparatu, możemy łatwo i szybko zrobić doskonale autoportrety. Przy komunikacji tego innowacyjnego produktu, obok prasy wykorzystujemy równie nowatorskie formy internetowe, które angażują internautę do zabawy.

Nowa kampania koncentruje się na najważniejszych cechach produktu - podwójnym wyświetlaczu i interfejsie Smart Gesture z wbudowanym czujnikiem grawitacyjnym. Model ST 550, jako jedyny aparat na świecie, jest wyposażony w wbudowany z przodu 1,5 calowy ekran LCD. To rewolucyjne rozwiązanie gwarantuje idealnie wykadrowany autoportret. Pozwala też na skupienie uwagi dziecka podczas robienia zdjęcia dzięki wyświetleniu mu kolorowej animacji. Na przednim ekranie można dodatkowo wyświetlać informacje o głównych funkcjach aparatu. Dzięki niemu również korzystanie z samowyzwalacza stało się łatwiejsze - ekran w sposób czytelny wyświetla czas pozostały do uruchomienia migawki. Interfejs natomiast zapewnia łatwą i przyjemną obsługę - wystarczy dotknąć przedniego wyświetlacza, aby go włączyć i uśmiechnąć się, aby wyzwolić migawkę - sztuka autoportretu jeszcze nigdy nie była tak prosta i intuicyjna. Nowy interfejs ułatwia także przeglądanie i zarządzanie zdjęciami oraz trybami aparatu - wystarczy przechylenie urządzenia lub określony gest ręką, aby przejść do następnego zdjęcia czy trybu, posegregować lub usunąć pliki.

Innowacją jest też funkcja Inteligentnego Rozpoznawania Twarzy (Smart Face Recognition), dzięki której można zapamiętać twarze nawet 20 znajomych, na których aparat będzie automatycznie dostosowywał najważniejsze parametry obrazu. W aparacie ST550 nie brakuje też funkcji znanych z wcześniejszych modeli, między innymi technologii Smart Auto, dzięki której urządzenie analizuje parametry otoczenia i automatycznie wybiera najkorzystniejszy z 16 dostępnych trybów fotografowania, pozostawiając użytkownikowi czysta zabawę i doskonałe zdjęcie.

***

Informacje o firmie Samsung Electronics
Samsung Electronics jest światowym liderem w produkcji półprzewodników, sprzętu telekomunikacyjnego, cyfrowych nośników informacji oraz rozwiązań integrujących technologie cyfrowe. W roku 2008 sprzedaż spółki holdingowej osiągnęła wartość 96 miliardów USD. Firma zatrudnia około 164 000 pracowników w 179 oddziałach w 61 krajach i składa się z dwóch głównych działów: Digital Media&Communications i Device Solutions. Firma Samsung Electronics, uznawana za jedną z najszybciej rozwijających się marek globalnych, jest czołowym producentem telewizorów cyfrowych, układów pamięci, telefonów komórkowych oraz ciekłokrystalicznych ekranów TFT. Więcej informacji ona stronie www.samsung.pl.


Kontakt dla dziennikarzy:

Samsung Electronics Polska
Anna Koziarek:
Tel.: (22) 607 46 56
e-mail:

Agencja PR Partner of Promotion
Agata Kowalczyk: Account Executive
Tel.: (22) 858 74 58 wew. 68, 794 763 067
e-mail: