BIURO PRASOWE

Partner of Promotion, 12.10.2009

Partner of Promotion dla branży medycznej


Partner of Promotion rozpoczyna działania dla kolejnego klienta z branży medycznej. Tym razem agencja podejmuje współpracę z warszawskim Szpitalem im. Świętej Rodziny. Agencja wygrała przetarg na obsługę PR oraz wsparcie marketingowe placówki.
Wśród zaplanowanych przez Partner of Promotion aktywności, poza komunikacją z prasą lokalną, znajduje się także szereg działań z zakresu e-pr oraz
projekty B2B. Kampania skierowana jest głównie do potencjalnych pacjentów placówki oraz partnerów biznesowych.

Warszawski szpital to kolejny klient z branży medycznej w portfolio Partner of Promotion. Agencja od lat specjalizuje się w komunikacji dla firm z
sektora usług zdrowotnych, farmacji i pielęgnacji. Wśród marek i firm z tego sektora Partner of Promotion realizowała działania m.in. dla sieci klinik Euromedic, Ferring Pharmaceuticals oraz Eli Lilly.