BIURO PRASOWE

Procter & Gamble - Head&Shoulders, 25.06.2009

Zachowaj zimną krew z head&shoulders Mentol Naturalna Świeżość nawet wtedy, kiedy robi się naprawdę gorąco!


Ciężki dzień w pracy, wyścig z terminami, godzina spędzona w korku, a do tego ten upał... Kiedy robi się naprawdę gorąco, zachowanie równowagi i spokoju staje się prawdziwym wyzwaniem. Nie wiesz, co zrobić? Head&shoulders Mentol Naturalna Świeżość zapewni niesamowite uczucie ochłodzenia i pozwoli zachować zimną krew nawet wtedy, kiedy sytuacja wymyka się spod kontroli. Wariant ten, przyjemnie chłodzi skórę głowy, a formuła ActiZinc przy regularnym stosowaniu pomaga usunąć do 100% widocznych oznak łupieżu.


Są takie momenty w naszym życiu, kiedy niezależnie od rozwoju sytuacji musimy zachować zimną krew. Nowe wyzwania, goniące terminy i stresujące sytuacje mogą skutecznie wytrącić nas z równowagi, a panujący za oknem upał tylko potęguje uczucie poirytowania. Jednak opanowanie w takich momentach może pomóc rozwiązać niejeden problem. Dlatego, kiedy sprawy przyjmują niespodziewany obrót, szczególnie chętnie sięgamy po wszystko, co daje nam uczucie chłodu oraz orzeźwienia, pozwalając zachować dystans i jasność umysłu nawet wtedy, kiedy robi się naprawdę gorąco...
Naukowcy twierdzą, że do 30% ciepła tracimy poprzez głowę, która jest aktywnym regulatorem temperatury ludzkiego organizmu. Dlatego, warto zadbać o ochłodzenie właśnie tej części ciała. Można to osiągnąć, stosując szampon do włosów, który dzięki zawartemu mentolowi przyjemnie schłodzi skórę głowy. Head&shoulders Mentol Naturalna Świeżość pomaga przywrócić równowagę skóry głowy oraz daje wyjątkowe uczucie komfortu przez cały dzień.

Head&shoulders Mentol Naturalna Świeżość

Mentol jest znany od wieków ze swoich właściwości chłodzących. Przez lata wykorzystywano go do różnorodnych celów, a obecnie jest składnikiem wielu kosmetyków ze względu na swoje wyjątkowe działanie:

  • Daje uczucie chłodu. Zastosowanie mentolu na skórę głowy sprawia, że receptory zimna zostają pobudzone i przekazują informację o ochłodzeniu do mózgu, co pozwala odświeżyć nie tylko ciało, ale i umysł.
  • Przeciwdziała podrażnieniom - mentol pomaga zmniejszyć podrażnienia skóry.



W oparciu o wyjątkowe właściwości mentolu, naukowcy head&shoulders opracowali specjalną formułę szamponu head&shoulders Mentol Naturalna Świeżość, który przy regularnym stosowaniu, usuwa do 100% widocznych oznak łupieżu, a jednocześnie pomaga zachować przyjemne uczucie ochłodzenia nawet wtedy, kiedy robi się naprawdę gorąco.
Zawarty w szamponie mentol oraz zaawansowana formuła przeciwłupieżowa ActiZinc, pomagają przywrócić równowagę skóry głowy. Dr Rene Rust, Kierownik ds. Kontaktów Profesjonalnych i Naukowych w Procter & Gamble, stwierdza: "Zastosowanie szamponu head&shoulders Mentol Naturalna Świeżość, powoduje ochłodzenie skóry głowy i pobudzenie receptorów zimna. Receptory zimna wysyłają informację o ochłodzeniu głowy do mózgu. W efekcie daje to nie tylko uczucie chłodu naszej głowie, ale także odświeża nasz umysł". Dlatego też, wariant ten stanowi proste i skuteczne rozwiązanie, szczególnie cenione przez polskich mężczyzn.

Sugerowana cena detaliczna (200 ml): 200 ml: 10,99 zł; 400ml: 17,99 zł

***

Head & Shoulders to marka, która od ponad 50 lat prowadzi badania nad zdrowiem skóry głowy, pozwalające na nieustanne ulepszanie technologii stosowanych w produktach. Dzięki nim Head & Shoulders przywraca równowagę skóry głowy i odżywia ja sprawiając, że staje się podstawą dla pięknych, zdrowych i mocnych włosów do 100% bez łupieżu* – już na zawsze.

Po produkty marek P&G co roku sięga prawie 5 miliardów ludzi. Firma posiada jeden z najsilniejszych portfeli godnych zaufania, wiodących marek wysokiej jakości, do których należą: Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Duracell®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Wella®, and Whisper®. P&G prowadzi działalność w około 70 krajach na całym świecie. Na stronie http://www.pg.com można znaleźć najnowsze wiadomości oraz pogłębione informacje na temat firmy Procter & Gamble oraz jej marek.

Kontakt prasowy:

Partner of Promotion
Agnieszka Supińska
Account Manager
Partner of Promotion
tel.: 22 858 74 58 wew. 18
e-mail:

Partner of Promotion
Iga Krysa
Account Executive
Partner of Promotion
tel.: 22 858 74 58 wew. 28
e-mail: