BIURO PRASOWE

Partner of Promotion, 03.09.2009

Partner of Promotion z ekologiczną nominacją


Agencja Partner of Promotion została nominowana w konkursie "Panteon Polskiej Ekologii" za kampanię społeczną realizowaną w związku z Konferencją ONZ w sprawie Zmian Klimatu (tzw. COP14). Projekt był realizowany na zlecenie polskiego rządu, reprezentowanego przez Ministerstwo Środowiska.
Działania agencji zostały docenione przez kapitułę konkursu m.in. za innowacyjność zastosowanych rozwiązań komunikacyjnych oraz szczególne znaczenie projektu dla środowiska. Kampania "Zmień nawyki na dobre, zmień klimat na lepszy" była realizowana od września do grudnia 2008 r. Cały projekt został zaplanowany w związku z Konferencją ONZ w Sprawie Zmian Klimatu (tzw. COP 14) - największym politycznym wydarzeniem, które do tej pory odbyło się nie tylko w naszym kraju, ale i w tej części Europy. W grudniu 2008 roku na szczycie klimatycznym w Poznaniu pojawiło się ponad 12 000 delegatów i obserwatorów oraz 1000 dziennikarzy z całego świata.

Panteon Polskiej Ekologii to prestiżowy konkurs, w którym nagradzane są przedsiębiorstwa, jednostki samorządowe, organizacje ekologiczne i instytucje za wybitną działalność proekologiczną.

Wręczenie nagród i wyróżnień odbędzie się w listopadzie w Poznaniu - podczas Międzynarodowych Targów Ekologicznych POLEKO 2009.