BIURO PRASOWE

Bacardi, 06.08.2009

Drugi etap konkursu Mojito Mix&Play rozstrzygnięty


Znamy zwycięzcę drugiego etapu konkursu Bacardi Mojito Mix&Play na najlepszy imprezowy klip. 30 lipca jury w składzie: Joanna Rechnio, Szymon Rogiński i Kuba Łubniewski najwyżej oceniło klip zrealizowany przez Sylwię Łapińską z Warszawy. Nagrodą główną w konkursie jest impreza Bacardi Mojito Night Party, zorganizowana dla zwyciężczyni i grupy jej pięćdziesięciu znajomych, w wybranym klubie w Warszawie.
Po raz kolejny nadesłano wiele oryginalnych i ciekawych projektów. Ze względu na bardzo wyrównany poziom prac, jury stanęło przed trudnym zadaniem wyboru najlepszej z nich.
- To, co mnie interesuje i na co zwracam uwagę przy ocenie, to po pierwsze pomysł, po drugie energia filmu. Chcę widzieć ludzi, którzy bawią się przy tworzeniu tych mini klipów - powiedziała Joanna Rechnio.
Pracę Sylwii doceniono za świetną konstrukcję, kreatywność, rytm opowiedzianej historii oraz za humorystyczną narrację.

Zwyciężczyni z grupą zaproszonych przyjaciół przeżyje niezapomniany wieczór
w jednym z warszawskich klubów, gdzie zagrają najlepsi polscy DJ-e, a w specjalnie przygotowanym VIP roomie osobisty barman serwować będzie przez całą noc doskonale orzeźwiające koktajle mojito.
Wszystko to wydarzy się pod koniec sierpnia.

Pierwsza impreza z cyklu Bacardi Mojito Night Party, zorganizowana dla zwyciężczyni poprzedniego etapu konkursu Mojito Mix&Play, Pauliny Mendel, odbyła się 24 lipca w łódzkim klubie Elektrownia.
- Nie zapomnę tej imprezy do końca życia. Dzięki udziałowi w konkursie i wygraniu głównej nagrody, wszyscy moi znajomi po raz pierwszy mogli bawić się razem
w jednym klubie
- powiedziała Paulina.

Organizator zapewnia, że na uczestników kolejnej imprezy Bacardi Mojito Night Party czeka wiele atrakcji i niespodzianek, które zagwarantują im niezapomniane wrażenia.

Mojito Mix&Play będzie miał swój finał 16 sierpnia, wtedy to zostanie zamknięty trzeci i ostatni etap letniego konkursu.
Zachęcamy wszystkich, którzy jeszcze nie zdecydowali się na wzięcie udziału w zabawie, do wejścia na stronę www.mojito.pl, zmiksowania własnego imprezowego klipu i zdobycia głównej nagrody.

Wygrać można również komentując klipy! Autorzy najciekawszych komentarzy otrzymają odtwarzacze mp3 Sony Rolly, zestawy do zorganizowania domowej imprezy Bacardi Mojito Night Party i oryginalne imprezowe gadżety z linii Bacardi.

Masz już pomysł, wejdź na stronę www.mojito.pl i zacznij miksować.

***

Bacardi(r)

Bacardi to najbardziej znana marka z portfolio Grupy Bacardi-Martini. Nazwa jest zastrzeżona dla najprzedniejszych destylatów z trzciny cukrowej - rumów. Marka jest obecnie liderem na rynku rumów, od dłuższego czasu jest też jednym z najlepiej sprzedających się produktów alkoholowych na świecie. Sprzedawany w ponad 180 krajach rum Bacardi cechują wysoka jakość, tradycja, oryginalność i wyśmienity smak. Markę stworzył Don Facundo Bacardi, w 1862 roku. Gładki, lekki, biały rum stał się prawdziwym hitem. Jest podstawą najpopularniejszych na świeciei ulubionych drinków konsumentów - Bacardi z Colą Original Cuba Libre (Bacardi, cola i limonka) oraz Bacardi Mojito The Original i Bacardi Daiquiri.

Kontakt dla mediów:

Marta Kopcik
Account Director

tel. 22 858 74 58 wew. 42

Agata Kowalczyk
Account Executive

tel. 22 858 74 58 wew. 68