BIURO PRASOWE

Partner of Promotion, 19.04.2009

Partner of Promotion dla Międzynarodowych Targów Poznańskich


Agencja Partner of Promotion rozpoczęła współpracę z Międzynarodowymi Targami Poznańskimi, liderem polskiego przemysłu targowego.
Agencja wybrana została w drodze konkursu. Współpraca obejmuje działania z zakresu PR korporacyjnego. O wyborze Partner of Promotion zadecydowało bogate doświadczenie i celna ocena naszych potrzeb. Duże znaczenie miał również fakt, że agencja z sukcesem przeprowadziła we współpracy z Ministerstwem Środowiska kampanię edukacyjno-informacyjną towarzyszącą Konferencji Klimatycznej COP 14, która odbyła się na terenie naszych targów w grudniu 2008 r. - mówi Iwona Kasprzak, Dyrektor ds. Marketingu MTP.

Międzynarodowe Targi Poznańskie to lider polskiego przemysłu targowego i drugi co do wielkości organizator targów w Europie Środkowo-Wschodniej. Firma działa od 88 lat, a jej udział w polskim rynku targowym wynosi blisko 50%. Dzięki MTP Poznań jako jedyny ośrodek w Polsce został włączony do światowego rankingu miast targowych AUMA.