BIURO PRASOWE

Electronic Arts, 12.03.2009

Przedstawiamy kontynuację gry Army of Two(tm)


Jeden z największych hitów 2008 roku doczeka się już wkrótce sequela, który zaoferuje jeszcze więcej dynamicznej akcji.
Pod koniec bieżącego roku pojawi się kontynuacja gry Army of Two, który nosi podtytuł The 40th Day. Będzie to kolejna znakomita propozycja dla wszystkich, którzy lubią działać zespołowo. Ponownie w rolach głównych wystąpią dwaj elitarni najemnicy - Salem i Rios, specjalizujący się w demolce na wielką skalę. Gra pojawi się w wersji na PLAYSTATION(r)3, Xbox(tm) 360 oraz PSP(tm)(PlayStation(r)Portable).

Army of Two: The 40th Day przedstawi dramatyczne wydarzenia, mające miejsce w Szanghaju. Miasto zostanie dotknięte straszliwym kataklizmem niewiadomego pochodzenia. Główni bohaterowie gry znajdą się w samym centrum tajemniczych wypadków i będą musieli stanąć do morderczej walki o przetrwanie. Przy okazji odkryją pewną zaskakującą tajemnicę...

- Dzięki Army of Two: The 40th Day przedstawimy zupełnie nową formę rozgrywki w dwuosobowym zespole, gdzie kluczową rolę pełnić będzie taktyka - powiedział Reid Schneider, producent wykonawczy. - Tylko umiejętna współpraca pozwoli graczowi przeżyć w ogarniętym chaosem Szanghaju.

Więcej informacji na temat gry Army of Two: The 40th Day znajduje się na oficjalnej stronie www.armyoftwo.com oraz pod adresem www.ea.pl.

***

Informacje o firmie Electronic Arts
Electronic Arts(tm) jest wiodącym producentem interaktywnego oprogramowania rozrywkowego na świecie. Firma założona w 1982 roku, z powodzeniem tworzy, wydaje i dystrybuuje swoje produkty w wielu krajach, na komputery osobiste, konsole i telefony komórkowe.

Electronic Arts to trzy dywizje, EA SPORTS(tm), EA GAMES(tm) oraz EA PLAY(tm), tworzące gry dla różnych grup fanów. EA SPORTS to tytuły sportowe, takie jak FIFA, NHL(tm), NBA(tm), FIGHT NIGHT(tm), TENNIS. W ofercie EA GAMES(tm) znajdują się m.in. serie NEED FOR SPEED(tm), BATTLEFIELD(tm), MEDAL OF HONOR(tm) czy COMMAND & CONQUER(tm) a także zupełnie nowe produkcje jak MIRRORS EDGE(tm) czy DEAD SPACE(tm). EA PLAY(tm) tworzy i wydaje gry skierowane do masowego odbiorcy, takie jak kultowa seria THE SIMS(tm) czy HARRY POTTER(tm) lub gry na licencji HASBRO.

Więcej informacji na www.ea.pl.

Kontakt dla mediów:

Partner of Promotion
Tomasz Cichocki
Tel. (22) 858 74 58 wew. 51
e-mail:

Partner of Promotion
Filip Straburzyński
Tel. (22) 858 74 58 wew. 44
e-mail: