BIURO PRASOWE

Motorola, 04.03.2009

Jak zostać gwiazdą?


Małgorzata Górna wzięła udział w konkursie muzycznym MOTOROKR STAR(tm) i spełniła swoje marzenie o śpiewaniu - właśnie wróciła z sesji nagraniowej w Nowym Jorku.
Warszawa, 3 marca 2009 r. - roczny kontrakt z wytwórnią muzyczną, nagranie piosenki, muzyczny telefon ROKR E8 - o takie nagrody walczyli uczestnicy konkursu Motoroli (NYSE: MOT) MOTOROKR STAR(tm). Ich talent muzyczny oceniali zarówno internauci, specjalne jury, w skład którego weszli przedstawiciele stacji telewizyjnej MTV, stacji radiowej Radio ESKA i firmy Motorola, jak i ikona muzyki oraz ambasador marki Motorola - Wyclef Jean.

Konkurs zwyciężyła Małgorzata Górna z Legnicy. Laureatka właśnie wróciła z wyjazdu do Nowego Jorku, gdzie spotkała się z Wyclefem Jeanem i Fergie. Jednak najważniejszym dla niej wydarzeniem było nagranie napisanej przez Wyclefa Jeana piosenki. Wykonanie oraz umiejętności Małgorzaty oceniła później Fergie. Teraz laureatka czeka na podpisanie kontraktu z wytwórnią nagraniową.

- Muzyka towarzyszy na każdym kroku wielu użytkownikom naszych produktów, dlatego ciągle poszerzamy nasze muzyczne portfolio o telefony takie jak ROKR E8, MOTO U9 czy MOTO EM325. To również powód, dla którego zdecydowaliśmy się
na przeprowadzenie konkursu MOTOROKR STAR
- mówi Małgorzata Matusiewicz, Marketing Manager Mobile Devices, Central and Northern Europe.

Muzyczne zmagania rozpoczęły się w listopadzie ubiegłego roku. Warunkiem uczestnictwa był zakup jednego z wymienionych w regulaminie konkursu telefonów w okresie od 1 listopada do 31 grudnia 2008 roku. Następnie wystarczyło założyć na stronie www.motorokrstar.com/pl konto i umieścić tam nagranie wykonanej przez siebie piosenki, wybranej spośród następujących tytułów:

1. True Colors (w wykonaniu Cyndi Lauper)
2. Big Girls Don't Cry (w wykonaniu Fergie)
3. Alone (w wykonaniu Celine Dion)
4. Hit Me With Your Best Shot (w wykonaniu Pat Benatar)
5. Call Me (w wykonaniu Blondie)
6. Gone 'til November (w wykonaniu Wyclef Jeana)
7. Touch Your Button (w wykonaniu Wyclef Jeana)
8. Heartbreak Hotel (w wykonaniu Elvisa)
9. Stand By Me (w wykonaniu Bena E. Kinga)
10. Livin' On a Prayer (w wykonaniu Bon Jovi)

Kampania reklamowa:
W Polsce konkurs Motoroli od 10 listopada wspierała komunikacja teaserowa. Tydzień później kampania reklamowa ujawniła szczegóły projektu oraz ruszyła strona internetowa konkursu, m.in. na największych portalach (WP, Onet, Interia, Gazeta.pl) i w komunikatorze Gadu-Gadu. Wsparcia udzielały media: MTV, VIVA, VH1, radio Eska ze stroną internetową stacji oraz magazyn "Eurostudent". Konkurs był promowany również w trakcie audycji "ImprEska w Radiu Eska".

***

Kontakty dla mediów:
Małgorzata Matusiewicz
Motorola
+48 22 606 04 50


Agnieszka Józefowicz
+48 22 858 74 58 wew. 49


MOTOROLA i stylizowane logo M są zarejestrowane w amerykańskim Urzędzie Patentowym i Znaków Towarowych. Znak towarowy Bluetooth należy do jego właścicieli i jest wykorzystywany przez firmę Motorola na podstawie udzielonej licencji. Android, Google, Google Maps, Google Latitude, Google Mail, YouTube, iGoogle, Android Market i Google Talk są znakami towarowymi Google inc. Wszystkie inne nazwy produktów i usług należą do ich odpowiednich właścicieli. © 2009 Motorola, Inc.