BIURO PRASOWE

Partner of Promotion, 24.02.2009

Kampania Partner of Promotion dla COP 14 jedną z najlepszych na świecie


Kampania edukacyjna prowadzona przez Partner of Promotion na rzecz Ministerstwa Środowiska znalazła się w gronie 10 najlepszych na świecie programów komunikacyjnych dotyczących odpowiedzialności za środowisko naturalne, wyróżnionych w międzynarodowym konkursie "The Impact Awards 2008".
Działania zrealizowane na rzecz Konferencji COP 14 zmian klimatu docenione zostały przez jury, m.in. za różnorodność zastosowanych narzędzi komunikacyjnych oraz ich innowacyjność.

Impact Awards to międzynarodowy konkurs, którego celem jest uhonorowanie najlepszych programów, działań oraz specjalistów w obszarze public relations i komunikacji. Dzięki niemu nagrodzone kampanie prezentowane są profesjonalistom z branży PR na całym świecie. Organizatorem Impact Awards jest League of American Communications Professional (LACP). W 2008 roku na konkurs napłynęło ponad 100 zgłoszeń z całego świata. Więcej informacji o konkursie znajduje się na stronie www.lacp.com.