BIURO PRASOWE

Partner of Promotion, 15.01.2009

Partner of Promotion agencją nr 1 w Polsce


W najnowszym rankingu The Book Of Lists, Partner of Promotion ogłoszona została najlepszą firmą wśród wszystkich agencji PR w Polsce. Wynik ten świadczy o najwyższej jakości usług oferowanych przez firmę.
Renomowany rocznik The Book of Lists, śledzący przemiany zachodzące w polskim biznesie, już po raz trzynasty zaprezentował ponad 60 list rankingowych firm z różnych sektorów, w tym również ranking agencji PR. Jak wynika z przedstawionych danych za rok 2007, agencja Partner of Promotion osiągnęła najlepsze wyniki spośród wszystkich agencji public relations w Polsce. Jej przychód w 2007 roku wyniósł ponad 14.2 mln zł.

Przy tworzeniu rankingu brano pod uwagę przychód z działalności PR, wszechstronność i jakość świadczonych usług, takich jak: monitoring mediów, kontakty z mediami, komunikację w przedsiębiorstwie, relacje z inwestorami, organizację eventów, postępowanie w sytuacjach kryzysowych, komunikację wewnętrzna, public affairs, lobbing.
Zwycięstwo Partner of Promotion dowodzi najwyższego poziomu i kompleksowości usług świadczonych dla swoich klientów.

Według rankingu przeprowadzonego przez Home&Market za rok 2008, Partner of Promotion utrzymało pozycję lidera, zajmując pierwsze miejsce w Polsce z przychodem w wysokości 18,17 mln. Wynik firmy za rok 2008 zwiększył znacznie przewagę Partner of Promotion nad kolejną w zestawieniu agencją o ponad 6 mln zł.