BIURO PRASOWE

Partner of Promotion, 12.01.2009

Partner of Promotion dla Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości


Agencja Partner of Promotion wygrała przetarg na przygotowanie, realizację i koordynację kampanii promocyjnej i public relations portalu wspierającego realizację działań 8.1 i 8.2 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka (PO IG) w 2008 i 2009 roku.
Agencja prowadzi działania dla Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, zaangażowanej w realizację wybranych działań z PO IG i dysponującej funduszami unijnymi na dofinansowanie biznesu internetowego dla mikro-, małych i średnich firm.

Do zadań Partner of Promotion należy opracowanie strategii medialnej dla kampanii, przygotowanie koncepcji przekazów promocyjnych, dobór kanałów dotarcia do grup docelowych oraz narzędzi umożliwiających realizację postawionych celów. Osią kampanii będzie nowy portal, stworzony z myślą o przedsiębiorcach z mikro-, małych i średnich firm, którzy mogą ubiegać się o dotacje na pomysły związane z e-usługami i produktami cyfrowymi (działania 8.1. PO IG) oraz z wdrożeniami elektronicznych rozwiązań typu B2B (działania 8.2. PO IG).

Umowę zawarto do grudnia 2009 roku.