BIURO PRASOWE

Partner of Promotion, 06.01.2009

Projekt Partner of Promotion wśród 50 najlepszych na świecie


Kampania "Wirtualny futbol w świetle stadionowych reflektorów" zrealizowana przez Partner of Promotion dla Electronic Arts znalazła się wśród 50 najlepszych projektów na świecie. Jury prestiżowego konkursu Magellan Awards 2008 nagrodziło ją Platynowym Magellanem, plasując na 21 pozycji prestiżowej listy TOP 50.
Na tegorocznej liście Top 50 uplasowały się 43 projekty ze Stanów Zjednoczonych, cztery z Niemiec i po jednym z Hiszpanii i Wielkiej Brytanii oraz jedyny projekt z Polski - "Wirtualny futbol" Partner of Promotion, który otrzymał 96 punktów na 100 możliwych.

Do konkursu Magellan Awards Communications Campaign Competition, organizowanego w Stanach Zjednoczonych od ponad sześciu lat, zgłaszane są kampanie komunikacyjne ze wszystkich kontynentów, najwięcej z Ameryki Północnej. Wyłanianiem najlepszych projektów zajmuje się komisja złożona z najbardziej uznanych profesjonalistów z branży komunikacyjnej. W 2008 roku wpłynęło ponad 450 kampanii PR z całego świata.

Galeria firm i agencji PR nagrodzonych w konkursie 2008 Magellan Awards Communications Campaign dostępna jest na stronie: http://www.lacp.com/2008magellan/top50.htm