BIURO PRASOWE

Partner of Promotion, 22.12.2008

Partner of Promotion polskim liderem w konkursie Magellan Awards!


Partner of Promotion otrzymała aż cztery nagrody w prestiżowym konkursie Magellan Awards 2008. W tegorocznej edycji agencja została doceniona platynową statuetką w kategorii Product/Service Communications: Consumer, a także trzema srebrnymi w kategoriach Corporate/Organizational Communications i Product/Service Communications : Consumer.
W kategorii Product/Service Communications agencja otrzymała najwyższe wyróżnienie - Platynowego Magellana za projekt dla Electronic Arts pt. "Wirtualny futbol w świetle stadionowych reflektorów". W tej samej kategorii jury przyznało dla agencji srebrną nagrodę za kampanię "Warto kupować w Agito", realizowaną dla Agito.pl. Partner of Promotion została doceniona także w kolejnej konkursowej kategorii - "Corporate/Organizational Communications", zdobywając dwie srebrne statuetki za projekty realizowane dla CTL Logistics "Najbardziej dochodowa kolej na świecie" oraz Polbanku EFG "Grecki fenomen w Polsce".

Do konkursu Magellan Awards Communications Campaign Competition, przyjmowane są zgłoszenia kampanii komunikacyjnych z całego świata. Wyłanianiem najlepszych projektów zajmuje się komisja złożona z profesjonalistów z branży komunikacyjnej.

Szczegółowe informacje o konkursie oraz sposobie oceniania można znaleźć na stronie: http://www.lacp.com/2008magellan/competition.htm