BIURO PRASOWE

Partner of Promotion, 12.12.2008

Partner of Promotion zdobyła European Excellence Awards


Partner of Promotion otrzymała nagrodę European Exellence Awards za projekt "Warto kupować w Agito" w kategorii "Komunikacja zmiany". Uroczysta gala wręczenia nagród odbyła się 11 grudnia w Budapeszcie.
Agencja Partner of Promotion otrzymała główną nagrodę w prestiżowym konkursie European Excellence Awards za projekt "Warto kupować w Agito" w kategorii "Komunikacja zmiany", realizowany dla sklepu internetowego Agito.pl.

Nagrody w tegorocznej edycji European Excellence Awards zostały wręczone 11 grudnia, podczas uroczystej gali w Corinthia Grand Hotel w Budapeszcie.

Wyróżnioną kampanię PR dla sklepu internetowego Agito.pl, Partner of Promotion rozpoczęła w czerwcu 2007 r. w zakresie PR korporacyjnego, produktowego i relacji inwestorskich.
Projekt realizowany dla Agito.pl wymagał spojrzenia na sklep przede wszystkim jako na markę - usługę, którą należało wypromować na lidera w swojej kategorii. Mimo, że pozycja rynkowa firmy Agito Sp. z o.o. (dziś Agito S.A.) na rynku handlu internetowego była stabilna, to marka sklepu, pod którą prowadzono sprzedaż, miała słabą rozpoznawalność. Kluczowym celem działań PR prowadzonych przez Partner of Promotion była budowa zaufania do marki Agito.pl oraz zmiana wizerunku usług sprzedażowych w internecie.

Konkurs ma na celu wyróżnienie najbardziej wyjątkowych i profesjonalnych kampanii public relations w skali europejskiej. Przyznawane są pod patronatem "Communication Director Magazine" przez międzynarodowe jury.

Szczegółowe informacje o można znaleźć na stronie: http://www.excellence-awards.eu