BIURO PRASOWE

Electronic Arts, 05.09.2008

Wyjątkowe weekendy z grą SPORE


Już dziś rusza akcja SPORE CAPPY TOUR. Stwory, jakich jeszcze nie widziano, opanują centra handlowe i Empiki na terenie całego kraju!
Wraz z dzisiejszą premierą SPORE, jednej z najbardziej wyczekiwanych gier roku, ruszają w trasę dwie mobilne bazy dowodzenia wszechświatem. Pierwszy etap będzie miał miejsce już dziś w Galerii Plaza w Poznaniu oraz Galerii Bałtyckiej w Gdańsku. Weekend to czas dla rodziny. Zabierz więc swoich najbliższych i odkryj z nimi wszechświat SPORE. Partnerem akcji jest Coca-Cola HBC Polska - producent napojów Cappy oraz fundator gadżetów związanych z grą SPORE i napojami Cappy.

Konkursy dla najmłodszych, możliwość zrobienia i wydrukowania sobie zdjęcia ze stworkiem przy użyciu sprzętu firmy Sony oraz mnóstwo gadżetów SPORE, to tylko niektóre z atrakcji, które czekają na całe rodziny. Dodatkowo, każdy z przybyłych gości będzie miał niepowtarzalną okazję zapoznać się z tą wyjątkową grą na laptopach VAIO firmy Sony. Teoria ewolucji jest znana wszystkim z nas, teraz czas poznać jej alternatywne, humorystyczne ujęcie! Zostań twórcą wszechświata SPORE.

Gra SPORE to rozwijanie życia, tworzenie plemion, budowanie cywilizacji, a nawet podbój kosmosu. To, jak będzie wyglądał świat otaczający Twojego stworka, zależy tylko od Ciebie i Twojej wyobraźni. SPORE jest grą przeznaczoną dla jednego gracza, ale w każdej chwili możesz podzielić się jej elementami z innych graczami, tym samym poszerzając własny wszechświat.

Harmonogram imprez SPORE CAPPY TOUR w galeriach handlowych na terenie Polski:
  • 5-7 września: Galeria Plaza - Poznań
  • 5-7 września: Galeria Bałtycka - Gdańsk
  • 12-14 września: Centrum Handlowe Magnolia - Wrocław
  • 12-14 września: Galeria Biała - Białystok
  • 19-21 września: Galeria Plejada - Sosnowiec
  • 26-28 września: Centrum Handlowe Focus Park - Rybnik
  • 3-5 października: Galeria Plaza - Ruda Śląska
  • 3-5 października: Centrum Handlowe Galaxy - Szczecin
  • 10-12 października: Centrum Handlowe Manufaktura - Łódź
  • 10-12 października: Galeria Focus - Bydgoszcz

Tytuł pojawi się w wersjach na komputery PC i Macintosh*, konsolę Nintendo DS(tm) oraz telefony komórkowe. Gra na komputery PC i Mac jest w polskiej wersji językowej.

Partnerami akcji są: Coca-Cola HBC Polska, producent soków, nektarów i napojów Cappy, Sony Poland Sp. z o.o. oraz Empik.

Patronat medialny nad grą SPORE objęły: Radio Eska, Newsweek, DZIENNIK.

*Instalator w wersji na komputery Mac jest w języku angielskim.

***

Informacje o firmie Electronic Arts
Electronic Arts(tm) jest wiodącym producentem interaktywnego oprogramowania rozrywkowego na świecie. Firma założona w 1982 roku, z powodzeniem tworzy, wydaje i dystrybuuje swoje produkty w wielu krajach, na komputery osobiste, konsole i telefony komórkowe.

Electronic Arts to trzy dywizje, EA SPORTS(tm), EA GAMES(tm) oraz EA PLAY(tm), tworzące gry dla różnych grup fanów. EA SPORTS to tytuły sportowe, takie jak FIFA, NHL(tm), NBA(tm), FIGHT NIGHT(tm), TENNIS. W ofercie EA GAMES(tm) znajdują się m.in. serie NEED FOR SPEED(tm), BATTLEFIELD(tm), MEDAL OF HONOR(tm) czy COMMAND & CONQUER(tm) a także zupełnie nowe produkcje jak MIRRORS EDGE(tm) czy DEAD SPACE(tm). EA PLAY(tm) tworzy i wydaje gry skierowane do masowego odbiorcy, takie jak kultowa seria THE SIMS(tm) czy HARRY POTTER(tm) lub gry na licencji HASBRO.

Więcej informacji na www.ea.pl.

Kontakt dla mediów:

Partner of Promotion
Tomasz Cichocki
Tel. (22) 858 74 58 wew. 51
e-mail:

Partner of Promotion
Filip Straburzyński
Tel. (22) 858 74 58 wew. 44
e-mail: