BIURO PRASOWE

Motorola, 27.08.2008

Kolorowa kampania Motoroli


Motorola swoją nową kampanią "Wyraź siebie kolorem" udowadnia, że jesień to barwna pora roku.
Warszawa, 27 sierpnia 2008 - z 1 września rozpoczyna się kampania reklamowa Motoroli (NYSE: MOT). Bohaterem kampanii zostanie telefon MOTO U9 w trzech wariantach kolorystycznych - różowym, fioletowym i czarnym. Motorola zachęca do wyboru swojego koloru, który podkreśli osobowość oraz indywidualny styl właściciela. Wyjątkowy design MOTO U9 to niejedyny atut tego unikalnego telefonu, który zostanie przedstawiony w komunikacji - w kampanii zostaną podkreślone również inne zalety telefonu: doskonały odtwarzacz muzyczny, zlewający się z obudową zewnętrzny wyświetlacz dotykowy oraz aparat cyfrowy 2 Mpix.

Kampania rozpocznie się 1 września i potrwa przez trzy miesiące do listopada włącznie. Pierwszym etapem (wrzesień) będzie akcja reklamowa typu OOH (out-of-home). Kreacja MOTO U9 pojawi się łącznie na 476 nośnikach citilight, backlight
i citiscroll w 10 największych miastach Polski oraz w internecie - na Wirtualnej Polsce oraz Gadu-gadu. Na nośnikach outdoorowych zostanie wykorzystana animacja do przedstawienia zmiany koloru telefonu komórkowego, co ma podkreślić różnorodność oferty Motoroli, podnieść atrakcyjność przekazu oraz docelowo przyciągnąć uwagę konsumentów.

Kolejnym elementem kampanii będzie emisja, początkowo w prawie 400 salonach fryzjerskich w całej Polsce, specjalnie przygotowanego 30- i 120-sekundowego spotu reklamowego telefonu MOTO U9. Nośnikiem są 7-calowe monitory LCD, umieszczone w pobliżu fotela, na których wyświetlana jest m.in. Look TV - pierwsza w Polsce telewizja w salonach fryzjerskich oraz telewizja internetowa dla kobiet.
Z kolejnymi etapami kampanii liczba salonów ma wrosnąć do blisko 500. Docelowo na czas całej akcji Motorola zaplanowała sponsoring emitowanych w Look TV wybranych programów oraz product placement.

- Wrzesień to doskonały czas na rozpoczęcie kampanii MOTO U9 - wtedy najczęściej wracamy z wakacji do naszych codziennych obowiązków, ale szukamy czegoś, co chociaż na chwilę pozwoli nam zapomnieć o rutynie i podkreśli naszą indywidualność. MOTO U9 dzięki swoim niezwykłym barwom i rozbudowanym funkcjom idealnie spełnia te oczekiwania - mówi Małgorzata Matusiewicz, Marketing Manager Mobile Devices, Central and Northern Europe.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MindShare Polska. Kreacją zajęła się agencja Ogilvy Action.

O MOTO U9
To niewielki i lekki, zaokrąglony telefon z klapką. Wyróżnia go intrygująca kolorystyka: róż, fiolet i czerń oraz zewnętrzny wyświetlacz, na którym niemające granic animacje zlewają się z obudową. MOTO U9 pozwala na bezprzewodowe słuchanie muzyki w doskonalej jakości. Idealnie leży w dłoni i bez problemu mieści się w każdej kieszeni lub małej torebce. Odtwarzaniem można wygodnie zarządzać, bez konieczności otwierania telefonu. Specjalne muzyczne klawisze są umieszczone na zewnętrznej stronie klapki. Jego światowym ambasadorem jest piosenkarka Fergie - solistka i członkini zespołu Black Eyed Pease.

Wybrane muzyczne MOTOcechy:
  • łatwe przejście od dzwonienia do odtwarzania muzyki i z powrotem, wystarczy jeden ruch, by korzystać z biblioteki muzycznej; muzyka zatrzymuje się automatycznie, kiedy nadchodzi połączenie;
  • szybkie, automatyczne rozpoznawanie i synchronizowanie z Microsoft Windows Media(r) Player 11 - po podłączeniu telefonu do komputera przez szybkie łącze USB 2.0;
  • zintegrowany odtwarzacz muzyczny obsługujący różne formaty audio: Windows(r) WMAv10 plus Janus DRM, MP3, AAC, AAC+, AAC+ enhanced;
  • możliwość ściągania najnowszych muzycznych hitów z ponad 200 sklepów (Windows Media Player 11) i łatwe synchronizowanie ich z pamięcią w telefonie za pomocą szybkiego łącza USB 2.0.


Pozostałe wybrane MOTOcechy:
  • do 20MB wewnętrznej pamięci oraz możliwość jej rozszerzenia zewnętrzną kartą microSD przechowującą nawet do 4GB muzyki, zdjęć i innych plików multimedialnych;
  • innowacyjna technologia CrystalTalk(tm) zapewniająca wysoką jakość rozmowy nawet w hałaśliwym otoczeniu;
  • bezprzewodowa technologia Bluetooth Stereo pozwalająca cieszyć się muzyką i wolnością od wszelkiego rodzaju kabli;
  • 2-megapikselowy aparat cyfrowy z 8-krotnym zoomem, opcja multi-shot, nagrywanie i odtwarzanie filmów wideo oraz panoramiczny celownik zapewniają doskonałą jakość zdjęcia, odpowiednią do druku albo podzielenia się ze znajomymi;
  • świetne możliwości komunikacyjne: MMS, SMS, WVIM, e-mail.

***

Kontakty dla mediów:
Małgorzata Matusiewicz
Motorola
+48 22 606 04 50


Agnieszka Józefowicz
+48 22 858 74 58 wew. 49


MOTOROLA i stylizowane logo M są zarejestrowane w amerykańskim Urzędzie Patentowym i Znaków Towarowych. Znak towarowy Bluetooth należy do jego właścicieli i jest wykorzystywany przez firmę Motorola na podstawie udzielonej licencji. Android, Google, Google Maps, Google Latitude, Google Mail, YouTube, iGoogle, Android Market i Google Talk są znakami towarowymi Google inc. Wszystkie inne nazwy produktów i usług należą do ich odpowiednich właścicieli. © 2009 Motorola, Inc.