BIURO PRASOWE

Electronic Arts, 14.05.2008

Wydawca oficjalnej gry Mistrzostw Europy UEFA Euro 2008(tm) - Electronic Arts i adidas w jednej drużynie!


10 maja, na miesiąc przed jednym z największych wydarzeń sportowych, w kilku centrach handlowych w Polsce rozpoczęła się wspólna akcja firm: Electronic Arts, wydawcy UEFA EURO 2008(tm), jedynej oficjalnej gry piłkarskiej tegorocznych Mistrzostw Europy oraz adidas, oficjalnego sponsora UEFA EURO 2008.
Mistrzostwa UEFA EURO to święto każdego fana piłki nożnej. Chcąc umilić wszystkim miłośnikom sportu czas wyczekiwania na pierwszy gwizdek na szwajcarskim stadionie w Bazylei oraz podsycić atmosferę rywalizacji, firmy Electronic Arts i adidas przygotowały kibicom sportowym wyjątkową niespodziankę. W siedmiu centrach handlowych na terenie całego kraju w specjalnie przygotowanych strefach UEFA EURO 2008 będzie można wcielić się w piłkarza jednej z 50 drużyn grających w tegorocznych mistrzostwach i poprowadzić ją do zwycięstwa, grając na konsoli PLAYSTATION(r)3 w UEFA EURO 2008.

Na graczy oraz osoby odwiedzające centrum handlowe będą czekały ubrane w stroje firmy adidas hostessy, zapraszające do zabawy oraz rozdające specjalne ulotki. Na ich podstawie będzie można wygrać szalik kibica i kupon rabatowy na zakup oficjalnej gry UEFA EURO(tm)2008 do zrealizowania w sieci sklepów Empik. Pierwsza osoba, która pojawi się wraz z ulotką o pełnej godzinie w sklepie adidas będzie mogła sprawdzić czy wygrała powyższy zestaw. Dodatkowo każdy, kto dokona zakupu produktu z linii adidas football za kwotę minimum 150 złotych, otrzyma mini piłkę Euro 2008 oraz możliwość udziału w drugim etapie konkursu, w którym nagrodami są torby, sprzęt sportowy firmy adidas oraz gry UEFA EURO 2008 od Electronic Arts. Informacje na temat promocji znajdują się na ulotce.

Oprócz tego, uczestnicy zabawy będą mieli szanse na pobranie wersji demonstracyjnej gry UEFA EURO 2008 na telefony komórkowe. O szczegółach wszystkich chętnych poinformuje zespół promocyjny wyposażony w komórki z wersjami demo tego niezwykle popularnego obecnie tytułu.

Harmonogram akcji w centrach handlowych:

10 - 21 maja - Galeria Mokotów, Warszawa,
10 - 21 maja - Galeria Plaza, Poznań,
26 maja - 1 czerwca - Centrum Handlowe Silesia, Katowice,
31 maja - 15 czerwca - Centrum Handlowe Magnolia, Wrocław,
7 - 20 czerwca - Galeria Krakowska, Kraków,
17 - 22 czerwca - Manufaktura, Łódź,
27 - 29 czerwca - Arkadia, Warszawa.

Organizatorem akcji jest Electronic Arts i adidas, a partnerami PlayStation oraz Empik. Za koncepcję, kreację oraz organizację akcji odpowiada agencja reklamowa V&P.

***

Informacje o firmie Electronic Arts
Electronic Arts(tm) jest wiodącym producentem interaktywnego oprogramowania rozrywkowego na świecie. Firma założona w 1982 roku, z powodzeniem tworzy, wydaje i dystrybuuje swoje produkty w wielu krajach, na komputery osobiste, konsole i telefony komórkowe.

Electronic Arts to trzy dywizje, EA SPORTS(tm), EA GAMES(tm) oraz EA PLAY(tm), tworzące gry dla różnych grup fanów. EA SPORTS to tytuły sportowe, takie jak FIFA, NHL(tm), NBA(tm), FIGHT NIGHT(tm), TENNIS. W ofercie EA GAMES(tm) znajdują się m.in. serie NEED FOR SPEED(tm), BATTLEFIELD(tm), MEDAL OF HONOR(tm) czy COMMAND & CONQUER(tm) a także zupełnie nowe produkcje jak MIRRORS EDGE(tm) czy DEAD SPACE(tm). EA PLAY(tm) tworzy i wydaje gry skierowane do masowego odbiorcy, takie jak kultowa seria THE SIMS(tm) czy HARRY POTTER(tm) lub gry na licencji HASBRO.

Więcej informacji na www.ea.pl.

Kontakt dla mediów:

Partner of Promotion
Tomasz Cichocki
Tel. (22) 858 74 58 wew. 51
e-mail:

Partner of Promotion
Filip Straburzyński
Tel. (22) 858 74 58 wew. 44
e-mail: