BIURO PRASOWE

Agito.pl, 28.04.2008

Agito.pl buduje zespół redakcyjny


Sklep internetowy Agito.pl buduje zespół redakcyjny, który będzie odpowiadał za zawartość merytoryczną strony sklepu. Do zadań redakcji będzie należeć przede wszystkim tworzenie i udoskonalanie prezentacji produktów.
W ofercie Agito.pl można znaleźć kilkanaście tysięcy produktów, uszeregowanych w dziewięciu kategoriach asortymentowych. Rozpoczynający pracę zespół redakcyjny zajmie się przede wszystkim opracowaniem nowych i rozbudowaniem już istniejących opisów produktów.

- Zdajemy sobie sprawę z potrzeb naszych klientów, którzy oczekują jak najpełniejszej informacji o produktach, dlatego zdecydowaliśmy się na krok zmierzający ku jeszcze bardziej szczegółowej i atrakcyjnej ich prezentacji na stronie Agito.pl. Ponieważ decyzje zakupowe w Internecie często podejmowane są bez fizycznego kontaktu z towarem, musimy zapewnić klientom doskonałą prezentację produktów on-line - mówi Jacek Gadzinowski, Dyrektor Marketingu Agito.pl.

Na czele pięcioosobowego zespołu redakcyjnego stanie Mirosław Usidus, wieloletni dziennikarz Rzeczpospolitej i redaktor serwisu www.rp.pl, a od 2006 r. również specjalista ds. projektów internetowych w Telewizji Polskiej. W skład zespołu wchodzi także czterech doświadczonych redaktorów.

Obecnie wszystkie produkty w ofercie Agito.pl prezentowane są z wykorzystaniem wysokiej jakości fotografii, tabel parametrów technicznych i opisów funkcjonalności sprzętu. Klienci sklepu mają też możliwość pozostawienia opinii o danym urządzeniu. Zespół redakcyjny Agito.pl zajmie się tworzeniem opisów i udoskonalaniem form prezentacji produktów w sklepie.

***

Informacje o firmie Agito S.A.
Agito.pl to internetowy hipermarket elektroniczny założony w 2002 roku. W ofercie sklepu znajduje się: sprzęt RTV-AGD, komputery i akcesoria, oprogramowanie, telefony GSM, sprzęt fotograficzny.
W 2006 roku został wyróżniony tytułem "Najlepszego sklepu internetowego z elektroniką użytkową" w rankingu tygodnika "Wprost" oraz portalu Money.pl, w 2007 roku otrzymał zaś tytuł "Mistrza Handlu i Usług MasterCard 2007" oraz "Sklepu Internetowego Roku 2007" w rankingu WebstarFestival, a także tytuł Gazeli Biznesu, zajmując 16. pozycję w tegorocznym wydaniu rankingu dziennika "Puls Biznesu".


Dodatkowych informacji udziela:

Daniel Woubishet
Partner of Promotion
Agencja Public Relations
tel.: +48 22 858 74 58 wew. 25
email: