BIURO PRASOWE

Partner of Promotion, 22.04.2008

Klub Twórców Reklamy po raz pierwszy w historii przyznał nagrodę agencji PR za kreatywność


Partner of Promotion została nagrodzona za działania PR w Polskim Konkursie Reklamy KTR 2008 w kategorii Active Advertising.
Partner of Promotion otrzymało brąz za kampanię "Akademia Zdrowego Rozwoju Instytutu Pampers", realizowaną na zlecenie Procter&Gamble. Była to jedyna nagroda przyznana w kategorii Public Relations. To szczególne wyróżnienie, bowiem do konkursu zgłoszono 624 prace w 9 kategoriach: reklama print/outdoor, reklama tv/radio, design, warsztat tv, ilustracja, fotografia, media interaktywne, active advertising i kampania. - Ta nagroda cieszy nas podwójnie: po raz pierwszy doceniono kreatywność działań PR. Do tej pory cecha ta łączona była głównie z reklamą. Po raz pierwszy też w historii konkursu KTR wśród nagrodzonych znalazła się agencja PR. Jednakże komplementarność tych działań - jak pokazuje nasza nagroda - jest niezwykle ważna - uważa Paweł Trochimiuk, Prezes Zarządu Partner of Promotion.

KTR przyznaje swoje nagrody od pięciu lat. W konkursie liczą się przede wszystkim pomysły bez względu na rodzaj reklamowanych produktów, czy wielkość budżetu. Prace mogą zgłaszać agencje reklamowe, BTL, PR, domy mediowe, jak również bezpośrednio klienci. Projekty ocenia prestiżowe jury złożone z największych fachowców reprezentujących środowisko reklamy, komunikacji marketingowej i mediów.