BIURO PRASOWE

Electronic Arts, 11.03.2008

Patch 1.2 do gry Crysis jest już dostępny!


Obszerna aktualizacja gwarantuje optymalizację i poprawę stabilności gry. Wprowadzono dziesiątki usprawnień, m.in.: ulepszenia w trybie multiplayer, obsługę modyfikacji oraz lepsze zbalansowanie gry.
Jest już dostępny drugi patch do bestsellerowej gry Crysis! Zdobyła ona ostatnio nagrodę Academy of Interactive Arts and Sciences za Wybitne Osiągnięcie w Inżynierii Wizualnej oraz wyróżnienie Game Developer's Choice Awards za Najlepszą Technologię. Patch 1.2 ulepsza to, co już wcześniej było jedną z najlepiej ocenianych gier roku 2007.

Firma Crytek angażuje się we wspieranie graczy, a dyrektor zarządzający Cevat Yerli kieruje zespołem tak, aby spełniać ich najważniejsze postulaty. Ulepszenia w patchu 1.2 obejmują usprawnienia trybu multiplayer, obsługę modyfikacji oraz zbalansowanie broni, Sztucznej Inteligencji i pojazdów.

W tym celu dodano:

  • W tym celu dodano:
    • automatyczne wyrównywanie stanu osobowego w drużynach. Gracze po śmierci będą przenoszeni na stronę przeciwną, jeśli równowaga zostanie zaburzona,
    • multipróbkowanie dla cieni,
    • efekty dla pojazdów roztrzaskujących się po zamrożeniu,
    • swobodne obracanie dla widoku obserwatora,
    • obsługę zbliżenia dla widoku obserwatora,
    • opcje wczytywania modyfikacji z poziomu menu głównego.
  • Wyświetlacz dla klawiatury Logitech G15 jest teraz w pełni obsługiwany, zarówno w trybie dla pojedynczego gracza, jak i w grze wieloosobowej.
  • Zaimplementowano dodatkowe odgłosy dla pocisków, zarówno w trybie dla pojedynczego gracza, jak i w grze wieloosobowej. Strzały w głowę podczas zmagań sieciowych będą wyróżniane osobnym dźwiękiem.
  • Poprawiono efekt interfejsu gdy postać gracza jest ciężko ranna oraz wskaźniki kierunkowe dla odniesionych obrażeń.
  • Zaimplementowano dodatkowe odgłosy informujące gracza o trafieniu wroga. Można je wyłączyć za pomocą komendy "g_useHitSoundFeedback 0".
  • W trybie dla pojedynczego gracza można teraz ogłuszać przeciwników, potrącając ich podczas biegu w trybie szybkości.
  • Dla lepszej czytelności dodano wartości liczbowe do pasków energii w trybie walki o władzę.


Crysis miał swoją premierę w listopadzie i był jedną z najlepiej ocenianych gier w roku 2007. Ostatnio zdobył wyróżnienia AIAS i GDCA, a także nagrodę dla Gry Roku i Gry Akcji Roku od magazynu "PC Gamer" oraz nagrodę dla Najlepszej Gry na PC w Roku 2007 i Najlepszej Pierwszoosobowej Strzelaniny w Roku 2007 od serwisu "GameSpot". Crysis uzyskał również specjalne wyróżnienia za Osiągnięcie Technologiczne od GameSpot, IGN, ShackNews i SpikeTV, a ponadto został uznany za jedną z dziesięciu najlepszych gier roku 2007 według "Wired" i "The New York Times".

Pełna lista poprawek oraz więcej newsów o grze Crysis znajduje się pod adresem www.nanosuit.com.

Gra otrzymała klasyfikację PEGI 16+. Więcej informacji na jej temat znaleźć można pod adresem www.ea.pl.

***

Informacje o firmie Electronic Arts
Electronic Arts(tm) jest wiodącym producentem interaktywnego oprogramowania rozrywkowego na świecie. Firma założona w 1982 roku, z powodzeniem tworzy, wydaje i dystrybuuje swoje produkty w wielu krajach, na komputery osobiste, konsole i telefony komórkowe.

Electronic Arts to trzy dywizje, EA SPORTS(tm), EA GAMES(tm) oraz EA PLAY(tm), tworzące gry dla różnych grup fanów. EA SPORTS to tytuły sportowe, takie jak FIFA, NHL(tm), NBA(tm), FIGHT NIGHT(tm), TENNIS. W ofercie EA GAMES(tm) znajdują się m.in. serie NEED FOR SPEED(tm), BATTLEFIELD(tm), MEDAL OF HONOR(tm) czy COMMAND & CONQUER(tm) a także zupełnie nowe produkcje jak MIRRORS EDGE(tm) czy DEAD SPACE(tm). EA PLAY(tm) tworzy i wydaje gry skierowane do masowego odbiorcy, takie jak kultowa seria THE SIMS(tm) czy HARRY POTTER(tm) lub gry na licencji HASBRO.

Więcej informacji na www.ea.pl.

Kontakt dla mediów:

Partner of Promotion
Tomasz Cichocki
Tel. (22) 858 74 58 wew. 51
e-mail:

Partner of Promotion
Filip Straburzyński
Tel. (22) 858 74 58 wew. 44
e-mail: