BIURO PRASOWE

Electronic Arts, 27.03.2008

Command & Conquer(tm) 3: Gniew Kane'a w sklepach!


Oficjalny dodatek do bestsellerowej gry strategicznej czasu rzeczywistego oferuje nowe misje, nowe armie, nowe jednostki, a co najważniejsze jeszcze więcej Kane'a!
Kane znów jest wśród nas! Do sklepów trafiła właśnie gra Command & Conquer(tm) 3: Gniew Kane'a. Jest to oficjalny dodatek do przebojowej strategii czasu rzeczywistego gry Command & Conquer(tm) 3: Wojny o Tyberium. Rozszerzenie oferuje emocjonującą kampanię, obejmującą ostatnie dwadzieścia lat istnienia Bractwa Nod. Gracz może ponadto korzystać z sześciu specjalnych odłamów armii podstawowych oraz nowych jednostek. Na dodatek posiadacze gry Command & Conquer 3: Gniew Kane'a lub nowej Edycji Kolekcjonerskiej Command & Conquer 3 otrzymają wstęp do testów wersji beta Command & Conquer(tm): Red Alert(tm) 3, które rozpoczną się latem bieżącego roku.

- Sukces Wojen o Tyberium utwierdził nas w przekonaniu, że wszystkie charakterystyczne elementy gier z serii Command & Conquer: jak szybka akcja, bogaty scenariusz i filmiki z prawdziwymi aktorami, ciągle przyciągają graczy - oznajmił Jim Vessella, producent Gniewu Kane'a. - W naszym najnowszym dodatku przedstawiliśmy historię, o którą bardzo zabiegali gracze. Wprowadziliśmy przy tym nowe odłamy armii podstawowych wraz z jednostkami, które znakomicie wpasowują się w klimat rozgrywki.

Kampania dla jednego gracza w dodatku Command & Conquer 3: Gniew Kane'a obejmuje 13 misji, przedstawiających odrodzenie się Bractwa Nod po Drugiej Wojnie o Tyberium oraz wydarzenia z Trzeciej Wojny o Tyberium i fakty późniejsze. Fabuła przedstawiana jest w filmikach przerywnikowych o jakości HD i łącznej długości przekraczającej 30 minut. Główne role grają: Natasha Henstridge (trylogia "Gatunek"), Carl Lumbly (serial "Agentka o stu twarzach") oraz Joe Kucan jako Kane. W kampanii do akcji wkracza sześć zupełnie nowych odłamów armii podstawowych, które znacznie zwiększają potencjał bojowy trzech głównych stron konfliktu - Global Defense Initiative, Bractwa Nod oraz frakcji Scrin. Ponadto gracze mają po raz pierwszy do dyspozycji Tryb Globalnego Podboju, gdzie najpierw rozmieszcza się armie w strategicznych miejscach, a następnie prowadzi wojnę w szybkiej, płynnej i szalonej rozgrywce taktycznej.

Command & Conquer 3: Gniew Kane'a w wersji na konsolę Xbox 360(tm) trafi do sklepów latem bieżącego roku i będzie to produkt zupełnie samodzielny. W tej edycji gry pojawi się nowy interfejs CommandStick, mający znacznie uprościć sterowanie. Ponadto w trybie multiplayer dostępnych będzie 50 dodatkowych map, a całości dopełni ekskluzywna dla Xboxa opcja Kane's Challenge. Ten tryb będzie dostępny dla jednego gracza, umożliwiając mu starcie się oko w oko z przeważającymi siłami wroga.

Najnowsze informacje na temat gry Command & Conquer 3: Gniew Kane'a oraz inne wiadomości ze świata Command & Conquer znajdują się pod adresem www.CommandAndConquer.com. Działa tam także internetowy kanał telewizyjny, w którym już w najbliższy piątek wystąpi Kane we własnej osobie. Wszystko to w cyklicznym programie BattleCast PrimeTime.
Gra Command & Conquer otrzymała klasyfikację wiekową PEGI 16+.

***

Informacje o firmie Electronic Arts
Electronic Arts(tm) jest wiodącym producentem interaktywnego oprogramowania rozrywkowego na świecie. Firma założona w 1982 roku, z powodzeniem tworzy, wydaje i dystrybuuje swoje produkty w wielu krajach, na komputery osobiste, konsole i telefony komórkowe.

Electronic Arts to trzy dywizje, EA SPORTS(tm), EA GAMES(tm) oraz EA PLAY(tm), tworzące gry dla różnych grup fanów. EA SPORTS to tytuły sportowe, takie jak FIFA, NHL(tm), NBA(tm), FIGHT NIGHT(tm), TENNIS. W ofercie EA GAMES(tm) znajdują się m.in. serie NEED FOR SPEED(tm), BATTLEFIELD(tm), MEDAL OF HONOR(tm) czy COMMAND & CONQUER(tm) a także zupełnie nowe produkcje jak MIRRORS EDGE(tm) czy DEAD SPACE(tm). EA PLAY(tm) tworzy i wydaje gry skierowane do masowego odbiorcy, takie jak kultowa seria THE SIMS(tm) czy HARRY POTTER(tm) lub gry na licencji HASBRO.

Więcej informacji na www.ea.pl.

Kontakt dla mediów:

Partner of Promotion
Tomasz Cichocki
Tel. (22) 858 74 58 wew. 51
e-mail:

Partner of Promotion
Filip Straburzyński
Tel. (22) 858 74 58 wew. 44
e-mail: