BIURO PRASOWE

Pepsi, 13.02.2008

Pepsi Max manifestuje kontrę do nudy codziennego dnia - rusza nowy serwis internetowy.


W ostatni weekend ruszyła nowa strona internetowa Pepsi Max - www.maxkontra.pl. Jest to kolejna odsłona maxymalnego charakteru tego brandu. Tym razem wszyscy fani pełnego smaku coli bez cukru, mają okazję zrobić Max Kontrę do szarej rzeczywistości i tuningować swoje życie!
Max Kontra to kolejna odsłona tegorocznej kampanii Pepsi Max. Tym razem nie są to działania typu ATL, a komunikowany na ambient mediach nowy styl życia, który wyraża się w zdaniu: "Znajdź patent na codzienne sytuacje, skoro i tak nie możesz ich uniknąć". Bycie w Max Kontrze to nie poddawanie się rutynie i sztywnym konwenansom, które rządzą codziennymi sytuacjami. Kolejny nudny dzień w biurze? Znajdź na nią sposób i zrób Max Kontrę! Max Kontra to wsparcie dla trendu, który został zauważony wśród młodzieży w krajach zachodnich, nazywanego inaczej tuningiem życia. - Pepsi Max to marka, która tak jak jej konsumenci jest wyjątkowo czuła na nowe trendy w stylu życia. W swoim założeniu jest napojem bezukrowym o pełnym smaku coli, dla młodych ludzi, którzy cieszą się każdym dniem, którym obca jest rutyna i nudne, standardowe podejście do życia. Wyrazem takiej postawy jest właśnie "tuning życia" - trend, który Pepsi postanowiła zaadoptować i wspierać pod nazwą Max Kontra". - mówi Aleksandra Kaszkowiak, Senior Brand Manager Pepsi Cola General Bottlers Poland.

Specjalnie dla wszystkich wyznawców Max Kontry, Pepsi Max uruchomiła serwis www.maxkontra.pl, na którym można zapoznać się z manifestem Max Kontry. Każdy, komu uda się sfilmować własną Max Kontrę, może zamieścić ją w serwisie, komentować Max Kontry innych lub umieszczać swoje pomysły na scenariusz Max Kontry. Internauci co tydzień wybiorą najlepszy pomysł, który zostanie zrealizowany przez profesjonalną ekipę Max Kontra, z udziałem jego autora.

Start serwisu internetowego poprzedziły zimowe akcje samplingowe w kurortach narciarskich. Działania związane z Max Kontrą są częścią kampanii marketingowej zaplanowanej na 2008 rok. Kampania przebiega dwutorowo: działania ATL komunikują funkcjonalne benefity produktu, natomiast działania ambient, takie jak Max Kontra, oddają jej ładunek emocjonalny.

- Funkcjonalną korzyścią Pepsi Max jest to, że jest napojem bezcukrowym o pełnym smak coli i właśnie ten komunikat przekazujemy w spocie telewizyjnym, kampanii outdoorowej i internetowej. Emocjonalną wartość marki, którą najlepiej wyraża grupa docelowa naszego produktu, komunikujemy właśnie poprzez działania ambient, takie jak Max Kontra - mówi Aleksandra Kaszkowiak, Senior Brand Manager Pepsi Cola General Bottlers Poland.

Agencją odpowiedzialną za koncepcję Max Kontry i realizację działań na ambient mediach jest Brainshop U-Boot. Serwis internetowy przygotowała agencja interaktywna Digital One, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD, natomiast działania PR prowadzi agencja Partner of Promotion.

***

Kontakt prasowy:

Partner of Promotion,
Agencja Public Relations

Emilia Hahn
Senior Account Executive
tel. 022 858 74 58 wew. 51
e-mail: