BIURO PRASOWE

Union Investment TFI, 03.12.2007

Wortal konsumencki o funduszach www.unionklub.pl jeszcze bardziej nowoczesny


Internauci, dla których Union Investment jako pierwsze towarzystwo funduszy inwestycyjnych utworzyło wortal konsumencki mogą już korzystać z nowych interaktywnych narzędzi. W serwisie www.unionklub.pl przeczytają materiały edukacyjne i zapoznają się z opiniami ekspertów. Dodatkowo, wysłuchają wywiadów z klientami Union Investment TFI S.A., audio-felietonów "z przymrużeniem oka" oraz przeczytają pierwsze historyjki komiksowe związane z funduszami.
W działającym od września wortalu UnionKlub uruchomiona została nowa sekcja: "Z życia klienta", która składa się z 3 części. Jedną z nich stanowią wywiady z klientami, w formie pliku audio, w których można posłuchać doświadczeń inwestorów Union Investment TFI S.A. - taka wiedza jest szczególnie cenna w dobie niepewnego rynku. Drugą część stanowią "Historie z życia...klienckiego", czyli audiofelietony, opisujące sytuacje, których świadkami byli lub w których znaleźli się pracownicy TFI, mając kontakt z inwestorami. Dla lubiących historyjki komiksowe został wymyślony pierwszy komis związany z inwestowaniem w fundusze.

- Równie ważna jak nowoczesny charakter wortalu, jest dla nas uczciwa i widoczna obecność Union Investment TFI S.A. w tym miejscu. W ten sposób zapewniamy odwiedzającym i należącym do UnionKlubu odpowiedni poziom merytoryczny, a jednocześnie chcemy okazać osobom odwiedzającym nasze zaangażowanie w kwestie ich doświadczeń i wiedzy. - podkreśla A. Padzik - Wołos menedżer ds. marketingu w Union Investment TFI S.A., odpowiedzialna za projekt. - Mamy nadzieję, że internautom spodoba się nie tylko nowa forma prezentacji treści, ale i charakter materiałów, które w pewnej części traktujemy z "przymrużeniem oka".

W wortalu internauci znajdą również sekcje: "Edukacja" (informacje o funduszach), "Forum dyskusyjne" (dla internautów oraz pracowników Union Investment) oraz "Czytelnia" (artykuły dotyczące inwestowania i rynku). Nowością - na skalę rynku - było także uruchomienie "Blogu Union Investment", z komentarzami do bieżących wydarzeń oraz osobistymi przemyśleniami osób zarządzających na temat celu i charakteru inwestowania.

- Stworzyliśmy serwis znacznie odbiegający od stron internetowych Towarzystw Funduszy Inwestycyjnych, o innym niż korporacyjny języku wypowiedzi, gdzie w "lżejszy" sposób mówimy o inwestowaniu w fundusze. Można tu przeczytać, wysłuchać, a niedługo można będzie również obejrzeć informacje istotne z punktu widzenia inwestora. To pierwszy taki wortal w branży funduszy, w którym osoby związane z zarządzaniem funduszami prowadzą blog. To także jedyny znany nam dotychczas serwis o tematyce inwestycyjnej, gdzie o swoich doświadczeniach związanych z inwestowaniem w fundusze opowiadają nie tylko autentyczni klienci, ale również sami pracownicy TFI - podkreśla Agnieszka Padzik-Wołos.

W grudniu b.r. odwiedzający serwis będą mogli wziąć udział w konkursie, związanym z uruchomieniem gry interaktywnej. W najbliższych planach jest także przeprowadzenie czatu z zarządzającym funduszami.

***

Union Investment Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. od ponad 21 lat oferuje najwyższej jakości rozwiązania finansowe inwestorom indywidualnym (w zakresie funduszy inwestycyjnych, portfeli asset management, a także produktów systematycznego oszczędzania) oraz instytucjom (w zakresie zarządzania płynnością firmy, asset management, tworzenia dedykowanych produktów). Towarzystwo wielokrotnie nagradzane było za osiągane wyniki zarządzania, w tym – jako jedyne – 13-krotnie stawało na podium najstarszego rankingu funduszy inwestycyjnych w Polsce, przygotowywanego przez Rzeczpospolitą i Analizy Online. Więcej informacji na stronie www.union-investment.pl

Dodatkowych informacji udzielają:

Union Investment TFI S.A.
Aneta Kosior, Manager ds. Marketingu i Komunikacji
tel. (22) 449 04 45

Partner of Promotion
Biuro Prasowe Union Investment TFI
Marcin Gliński, Senior Account Executive
Tel. (22) 858 74 58 w. 71,