BIURO PRASOWE

Electronic Arts, 13.11.2007

SimCity Społeczności - stwórz miasto swoich marzeń bądź ... koszmarnych snów


Najnowsza odsłona cieszącej się niezwykłą popularnością serii SimCity pozwala graczom nie tylko budować miasta, ale też kształtować ich kulturę i środowisko oraz wpływać na zachowania mieszkańców.
Z przyjemnością informujemy, że SimCity Społeczności, najnowsza odsłona SimCity, bestsellerowej marki gier na PC, trafiła już do sprzedaży na terenie naszego kraju w pełnej polskiej wersji językowej. Ponadto, dostępna jest również edycja na telefony komórkowe.

W SimCity Społeczności gracze zajmują się nie tylko budowaniem miast, lecz także kształtowaniem ich kultury, środowiska i społecznych zachowań mieszkańców. Tylko od ich wyboru zależy, czy stworzą zamieszkane przez artystów miejscowości czy też narzucą na mieszkańców jarzmo dyktatury, budując autorytarne, całkowicie podporządkowane władzy społeczeństwo.

- Cieszymy się, że mogliśmy opracować innowacyjną wersję SimCity stawiającą na relaksującą rozgrywkę i kreatywność - powiedział Rod Humble, szef studia odpowiedzialnego za markę The Sims. - Gracze mogą stworzyć takie miasto, jakie tylko zapragną, wraz z jego zróżnicowanymi budynkami, kulturami, środowiskami i zachowaniami społecznymi. Dzięki tak bogatym możliwościom wyboru SimCity Społeczności jest najbardziej elastyczną grą o budowaniu miasta, jaka kiedykolwiek powstała.

Baza ponad pięciuset budynków i elementów dekoracyjnych daje niemal nieograniczone możliwości przy tworzeniu własnego miasta. Gracze mogą bez większego wysiłku wznosić budynki, które wytwarzają bądź wykorzystują pełniące funkcję specjalnego zasobu wartości społeczne: produktywność, dobrobyt, kreatywność, duchowość, władzę lub wiedzę. Od tego, w jaki sposób połączą ze sobą poszczególne zasoby, zależeć będą fundamentalne właściwości miasta.

Czy mieszkańcy będą szczęśliwi i kreatywni, uduchowieni i żądni wiedzy, a może zastraszeni i posłuszni? Losy miasta są w Twoich rękach! Od futurystycznych metropolii i baśniowych miasteczek po podporządkowane, orwellowskie społeczeństwa i pobożne, kontemplacyjne wspólnoty - to, jakie elementy wybierzesz i jak je ze sobą połączysz, zależy wyłącznie od Ciebie.

SimCity Społeczności jeszcze w tym miesiącu ukaże się również na telefony komórkowe. Podobnie jak w wersji na PC, pozwoli graczom nie tylko tworzyć miasta, ale również aktywnie wpływać na ich wygląd, kulturę i zachowania mieszkańców. Dzięki rozgrywce opracowanej w ten sposób, by zapewnić możliwie największą wygodę gry na telefonie, nawet początkujący gracze nie będą mieli problemów z opanowaniem gry. Z kolei fani SimCity z pewnością docenią jej głębię i poziom rozbudowania.

SimCity jest jedną z najpopularniejszych marek gier na komputery PC w historii. Od premiery pierwszej części, która miała miejsce w 1989 roku, na całym świecie sprzedano ponad osiemnaście milionów gier z tej serii. SimCity doczekało się również licznych kontynuacji: SimCity 2000(tm) (1989), SimCity 3000(tm) (1989) oraz SimCity 4 (2003). SimCity Społeczności zostało wydane przez Electronic Arts. Grę opracowało studio Tilted Mill Entertainment.

***

Informacje o firmie Electronic Arts
Electronic Arts(tm) jest wiodącym producentem interaktywnego oprogramowania rozrywkowego na świecie. Firma założona w 1982 roku, z powodzeniem tworzy, wydaje i dystrybuuje swoje produkty w wielu krajach, na komputery osobiste, konsole i telefony komórkowe.

Electronic Arts to trzy dywizje, EA SPORTS(tm), EA GAMES(tm) oraz EA PLAY(tm), tworzące gry dla różnych grup fanów. EA SPORTS to tytuły sportowe, takie jak FIFA, NHL(tm), NBA(tm), FIGHT NIGHT(tm), TENNIS. W ofercie EA GAMES(tm) znajdują się m.in. serie NEED FOR SPEED(tm), BATTLEFIELD(tm), MEDAL OF HONOR(tm) czy COMMAND & CONQUER(tm) a także zupełnie nowe produkcje jak MIRRORS EDGE(tm) czy DEAD SPACE(tm). EA PLAY(tm) tworzy i wydaje gry skierowane do masowego odbiorcy, takie jak kultowa seria THE SIMS(tm) czy HARRY POTTER(tm) lub gry na licencji HASBRO.

Więcej informacji na www.ea.pl.

Kontakt dla mediów:

Partner of Promotion
Tomasz Cichocki
Tel. (22) 858 74 58 wew. 51
e-mail:

Partner of Promotion
Filip Straburzyński
Tel. (22) 858 74 58 wew. 44
e-mail: