BIURO PRASOWE

Partner of Promotion, 12.07.2007

IPRA dla Partner of Promotion


Agencja Partner of Promotion otrzymała nagrodę IPRA Golden World Award za komunikację w zakresie relacji inwestorskich dla spółki Gadu-Gadu, która zadebiutowała na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w lutym 2007 roku. Projekt "Gadu-Gadu - więcej niż komunikator" spotkał się z uznaniem międzynarodowego jury, które przyznaje tę jedną z najbardziej prestiżowych, międzynarodowych nagród dla projektów PR.
Do konkursu zgłoszono w tym roku 405 prac z 46 krajów. Do finału zakwalifikowało się 107 projektów, które oceniane były w 21 kategoriach. - Ponownie wysoki poziom zgłoszeń był prawdziwym wyzwaniem dla członków Jury. Zgłoszenia do Golden World Awards reprezentują najwyższy poziom i najlepsze praktyki z całego świata. Z pewnością nagrodzone projekty przyniosły spodziewane korzyści organizacjom i firmom, na rzecz których były prowadzone - powiedział Michael Register, Przewodniczący Jury.

Międzynarodowe Stowarzyszenie Public Relations (IPRA) jest najważniejszym międzynarodowym stowarzyszeniem zrzeszającym profesjonalnych praktyków public relations z ponad 100 krajów. Działalność IPRA obejmuje prowadzenie międzynarodowego magazynu on-line IPRA FrontLine oraz organizację seminariów i konferencji z zakresu public relations. Międzynarodowe Stowarzyszenie Public Relations prowadzi kampanię na rzecz przejrzystości mediów, a także corocznie przyznaje nagrody IPRA Golden World Awards dla najlepszych programów PR z całego świata. Siedziba Międzynarodowego Stowarzyszenia Public Realtions mieści się w Wielkiej Brytanii. Więcej informacji o IPRA można znaleźć na stronie www.ipra.org