BIURO PRASOWE

Electronic Arts, 29.08.2007

Ujawniamy datę premiery Need for Speed ProStreet! - Najnowsza odsłona serii Need for Speed trafi do sklepów 2 listopada.


Zupełnie nowym wyzwaniem w Need for Speed ProStreet będzie zbudowanie wyścigowej supermaszyny, zdolnej do zwycięstwa w ostatecznej rozgrywce. Na szalę zostaną rzucone umiejętności i reputacja wirtualnego kierowcy, który zmierzy się z najlepszymi na świecie o tytuł króla ulicy.
Seria Need for Speed od zawsze wyznacza trendy w świecie sportów samochodowych - mówi Larry LaPierre, producent wykonawczy EA. - Obecnie wyścigi uliczne stają się coraz bardziej zorganizowane. Need for Speed ProStreet to nasza interpretacja tego, co zapewne pojawi się w tej subkulturze za trzy, może pięć lat. Zawodników czeka czas próby: albo trafią na światową arenę profesjonalistów, albo pozostaną w gronie amatorów. Need for Speed ProStreet jest grą nowej generacji, oddającą drapieżny klimat wyścigów na najwyższych obrotach.

Need for Speed ProStreet gwarantuje dawkę adrenaliny i emocji, jakich jeszcze nie było. Po raz pierwszy w historii miłośnicy tuningu zaprojektują i zmodyfikują swoje samochody praktycznie od podstaw. Rywalizacja będzie toczyć się na legendarnych torach na całym świecie. W ProStreet pojawią się cztery odrębne tryby gry: drift, wyścig na 1/4 mili, trakcja i tzw. próba szybkości. Entuzjastyczne tłumy widzów, realistycznie zachowujące się pojazdy oraz kłębiący się dym zbudują elektryzującą atmosferę profesjonalnych wyścigów

Need for Speed ProStreet będzie dostępna na konsole nowej generacji Xbox 360, PLAYSTATION 3, Wii, a także na PlayStation 2, Nintendo DS, PC oraz w wersji na telefony komórkowe. W języku polskim zagracie na komputerach osobistych, PlayStation 2 i Xbox 360. Więcej informacji na temat gry znajduje się na stronie internetowej www.needforspeed.com, która niebawem dostępna będzie również w polskiej wersji językowej.

***

Informacje o firmie Electronic Arts
Electronic Arts(tm) jest wiodącym producentem interaktywnego oprogramowania rozrywkowego na świecie. Firma założona w 1982 roku, z powodzeniem tworzy, wydaje i dystrybuuje swoje produkty w wielu krajach, na komputery osobiste, konsole i telefony komórkowe.

Electronic Arts to trzy dywizje, EA SPORTS(tm), EA GAMES(tm) oraz EA PLAY(tm), tworzące gry dla różnych grup fanów. EA SPORTS to tytuły sportowe, takie jak FIFA, NHL(tm), NBA(tm), FIGHT NIGHT(tm), TENNIS. W ofercie EA GAMES(tm) znajdują się m.in. serie NEED FOR SPEED(tm), BATTLEFIELD(tm), MEDAL OF HONOR(tm) czy COMMAND & CONQUER(tm) a także zupełnie nowe produkcje jak MIRRORS EDGE(tm) czy DEAD SPACE(tm). EA PLAY(tm) tworzy i wydaje gry skierowane do masowego odbiorcy, takie jak kultowa seria THE SIMS(tm) czy HARRY POTTER(tm) lub gry na licencji HASBRO.

Więcej informacji na www.ea.pl.

Kontakt dla mediów:

Partner of Promotion
Tomasz Cichocki
Tel. (22) 858 74 58 wew. 51
e-mail:

Partner of Promotion
Filip Straburzyński
Tel. (22) 858 74 58 wew. 44
e-mail: