BIURO PRASOWE

Electronic Arts, 02.07.2007

Zwycięski NFS CARBON CAR na polskich drogach!


1 lipca, podczas Mistrzostw Polski w wyścigach na 1/4 mili, w Kamieniu Śląskim, wręczono puchary laureatom konkursu zorganizowanego przez Electronic Arts, na najlepiej stuningowany samochód. Zwycięzcą NFS Carbon CAR został Sławomir Załęski, którego Toyota nawiązywała do maszyn z gry NFS Carbon.
W konkursie Need for Speed Carbon Car oceniano jak najlepsze odwzorowanie ulicznych potworów z gry NFS Carbon. Jury oceniało kreatywność, projekt graficzny i jego wykonanie, a także estetykę wszystkich modyfikacji. Zacięta walka wśród fanów nie tylko samej gry, ale przede wszystkim tuningu samochodowego, trwała od grudnia zeszłego roku. "Spośród dziesięciu finalistów wybraliśmy trzech najlepszych - opowiada Grzegorz Pocztarski, Event Manager z Electronic Arts i pomysłodawca tego konkursu. "Nie było łatwo ocenić te projekty, bo każdy z nich jest wyjątkowy. Dlatego jury składało się z samych ekspertów, firm znanych i cenionych w naszym kraju jak AG-Tuning, Dunlop czy magazynu GT."

Zwycięzcą został Sławomir Załęski i jego Toyota Mr2 z 96' roku K1 SPEED, drugie miejsce zajął Dariusz Wojciechowicz z Hondą Prelude 2,2 VTEC 4 WS z 94' roku, zaś trzecie miejsce przypadło Pawłowi Penkale, który modyfikował Hondę Civic z 93' roku.

"Bardzo się cieszę z tej nagrody, tym bardziej, że wreszcie udało mi się zając I-e miejsce. Samochód jest modyfikowany od prawie dwóch lat i fabryczne są w nim wyłącznie szyby - śmieje się dumny Zwycięzca konkursu, Sławek Załęski. "Jestem bardzo zaskoczony tym wspaniałym pucharem - mówi Darek, który zajął II-e miejsce. "Nie spodziewałem się, ponieważ samochód nie jest jeszcze ukończony, chociaż rzeczywiście jest jedyny w swoim rodzaju. Ma jedyne w Polsce tego typu felgi, bodykit jest naszego pomysłu, no i ten niespotykany kolor - kameleon, który w słońcu jest wściekle pomarańczowy". Trzecie miejsce zajął Paweł Penkala - "Samochód robiłem wspólnie z kolegami, to nasza pasja. Tworzymy klub tuningowy "Decadence". Teraz planujemy zabudowę audio, popracujemy nad wnętrzem. Jestem bardzo zadowolony z tego miejsca - uśmiecha się i opowiada jak w Dzień Dziecka udostępnili samochód podczas imprezy organizowanej w Świętochłowicach koło Katowic i tylko słyszeli wokół siebie głosy chłopców: "Patrz! NFS Carbon, woow! Przecież ja takim samochodem grałem!!!".

Wielki finał miał miejsce na opolskim pasie lotniska, na którym przez weekend odbywały się Mistrzostwa Polski w wyścigach na 1/4 mili. Firma Electronic Arts zadbała o miłośników szybkiej jazdy umożliwiając im wyśmienitą zabawę w namiocie EA, gdzie poza graniem w NFS-a można było obejrzeć najnowszy trailer nadchodzącej kolejnej części NFS pod tytułem ProStreet. "Zmiana brandingu na biało-czarny wiąże się ze zbliżającą się na jesieni premierą najnowszej odsłony kolejnego NFS-a - ProStreet" - wyjaśnia Grzegorz Pocztarski z EA.

***

Informacje o firmie Electronic Arts
Electronic Arts(tm) jest wiodącym producentem interaktywnego oprogramowania rozrywkowego na świecie. Firma założona w 1982 roku, z powodzeniem tworzy, wydaje i dystrybuuje swoje produkty w wielu krajach, na komputery osobiste, konsole i telefony komórkowe.

Electronic Arts to trzy dywizje, EA SPORTS(tm), EA GAMES(tm) oraz EA PLAY(tm), tworzące gry dla różnych grup fanów. EA SPORTS to tytuły sportowe, takie jak FIFA, NHL(tm), NBA(tm), FIGHT NIGHT(tm), TENNIS. W ofercie EA GAMES(tm) znajdują się m.in. serie NEED FOR SPEED(tm), BATTLEFIELD(tm), MEDAL OF HONOR(tm) czy COMMAND & CONQUER(tm) a także zupełnie nowe produkcje jak MIRRORS EDGE(tm) czy DEAD SPACE(tm). EA PLAY(tm) tworzy i wydaje gry skierowane do masowego odbiorcy, takie jak kultowa seria THE SIMS(tm) czy HARRY POTTER(tm) lub gry na licencji HASBRO.

Więcej informacji na www.ea.pl.

Kontakt dla mediów:

Partner of Promotion
Tomasz Cichocki
Tel. (22) 858 74 58 wew. 51
e-mail:

Partner of Promotion
Filip Straburzyński
Tel. (22) 858 74 58 wew. 44
e-mail: