BIURO PRASOWE

Electronic Arts, 05.06.2007

Simy w świecie wielkiej mody - nowy projekt EA i H&M


Electronic Arts i popularna marka odzieżowa H&M zachęcają wszystkich fanów gier oraz miłośników mody do wspólnej zabawy z The Sims 2 Fashion Runway. Odkryjcie letnią kolekcję odzieży w The Sims 2 Moda z H&M.
Zaprezentowany dziś internetowy projekt oferuje niezbędne narzędzia do stworzenia własnej, niepowtarzalnej kolekcji ubrań dla bohaterów najpopularniejszej gry wszech czasów. The Sims 2 H&M Fashion Runway tworzy pomost pomiędzy wirtualną rzeczywistością z The Sims 2 oraz światem mody tworzonym przez H&M. Ta niecodzienna akcja internetowa to wyjątkowa szansa dla miłośników mody i fanów Simów na pokazanie kreatywności i kształtowanie nowych trendów. Gracze mogą tworzyć projekty ubrań i zaprezentować je na wirtualnym wybiegu na www.TheSims2FashionRunway.com lub www.hm.com. Każdy może mieć wpływ na kształt kolekcji, która zostanie pokazana w Wielkim Finale.

Marzysz o karierze projektanta? Koniecznie weź udział w internetowej zabawie Fashion Runway. Najlepsze propozycje zostaną ocenione przez projektantów mody H&M i uwzględnione jako inspiracja dla ubrań w przyszłej kolekcji.

Kampania internetowa Fashion Runway towarzyszy premierze zestawu akcesoriów The Sims 2 Moda z H&M, który w ten piątek trafi do sprzedaży. Wraz z Simami wybierz się na zakupy i ubierz je w odzież zainspirowaną przez prawdziwe projekty H&M! Gracze mogą nawet prowadzić własne sklepy sieci H&M, budując je z elementów wyposażenia zawartych w grze.

- H&M jest pierwszą marką, która w ten sposób wkracza do świata The Sims i jesteśmy niezmiernie podekscytowani z tego powodu. Dla nas akcesoria The Sims to doskonała okazja, aby trafić do klientów i zaprezentować im naszą letnią kolekcję - mówi Jörgen Andersson, dyrektor Marketingu H&M - Społeczność graczy The Sims znana jest z pomysłowego wyrażania siebie i inteligencji - cieszymy się z możliwości oglądania ich projektów na wirtualnym wybiegu.

- Fashion Runway pozwoli ludziom na odzwierciedlenie ich osobowości i umiejętności twórczych. To doskonałe połączenie. Moda inspiruje kreatywność w taki sam sposób jak gry wideo. - mówi Steve Seabolt, wice Dyrektor ds. Globalnego Rozwoju cyklu The Sims. Sukienki z czerwonego dywanu, moda prosto z Paryża... ciekawe co jeszcze zaoferuje nam społeczność The Sims.

Szczegółowe zasady i dalsze informacje na stronie www.TheSims2FashionRunway.com.

The Sims 2 H&M Fashion Runway Showcase rozpoczyna się od zgłaszania propozycji projektów. Zadaniem uczestników jest stworzenie ubrań według sześciu tematów przewodnich, związanych z latem. Trzy pierwsze z nich to: "Moda klubowa", "Moda młodzieżowa" i "Moda miejska"). Trzy kolejne zostaną ogłoszone w późniejszym terminie.

W każdej kategorii EA i H&M wyłonią 12 najpopularniejszych projektów i przedstawią je podczas wirtualnych pokazów w Internecie. Głosuj na swój ulubiony projekt The Sims 2 Fashion Runway Showcase od połowy lipca na www.TheSims2FashionRunway.com lub www.hm.com.

12 projektów, które otrzymają najwięcej głosów od społeczności The Sims, fanów H&M oraz entuzjastów mody, zostanie zaprezentowanych na pokazie mody podczas Wielkiego Finału.

W międzyczasie odkryjcie letnią kolekcję H&M w grze The Sims 2 H&M Akcesoria*. Premiera 8 czerwca!!!

* Do uruchomienia wymagana jest gra The Sims 2, The Sims 2 Special DVD Edition lub The Sims 2 Zestaw Świąteczny.

Więcej informacji na temat produktu The Sims(tm) 2 Moda z H&M(r) - akcesoria znaleźć można na stronie internetowej http://www.polska.ea.com/games/10837/

***

Informacje o firmie Electronic Arts
Electronic Arts(tm) jest wiodącym producentem interaktywnego oprogramowania rozrywkowego na świecie. Firma założona w 1982 roku, z powodzeniem tworzy, wydaje i dystrybuuje swoje produkty w wielu krajach, na komputery osobiste, konsole i telefony komórkowe.

Electronic Arts to trzy dywizje, EA SPORTS(tm), EA GAMES(tm) oraz EA PLAY(tm), tworzące gry dla różnych grup fanów. EA SPORTS to tytuły sportowe, takie jak FIFA, NHL(tm), NBA(tm), FIGHT NIGHT(tm), TENNIS. W ofercie EA GAMES(tm) znajdują się m.in. serie NEED FOR SPEED(tm), BATTLEFIELD(tm), MEDAL OF HONOR(tm) czy COMMAND & CONQUER(tm) a także zupełnie nowe produkcje jak MIRRORS EDGE(tm) czy DEAD SPACE(tm). EA PLAY(tm) tworzy i wydaje gry skierowane do masowego odbiorcy, takie jak kultowa seria THE SIMS(tm) czy HARRY POTTER(tm) lub gry na licencji HASBRO.

Więcej informacji na www.ea.pl.

Kontakt dla mediów:

Partner of Promotion
Tomasz Cichocki
Tel. (22) 858 74 58 wew. 51
e-mail:

Partner of Promotion
Filip Straburzyński
Tel. (22) 858 74 58 wew. 44
e-mail: