BIURO PRASOWE

Electronic Arts, 21.05.2007

Zwycięzcy konkursu Need For Speed Carbon Virtual Tuning!


Przedstawiamy oficjalne wyniki konkursu Need For Speed Carbon Virtual Tuning. W okresie od grudnia do kwietnia zachęcaliśmy miłośników motoryzacji i fanów najpopularniejszej serii gier wyścigowych do zgłaszania projektów tuningu wirtualnego. Do finałowego etapu zakwalifikowały się łącznie 33 prace, nadesłane przez niewątpliwie utalentowanych ludzi z całego kraju.
Konkurs Need For Speed Carbon Virtual Tuning był propozycją dla wszystkich tych, którzy nie posiadają własnych samochodów, a chcieli zaprezentować swój talent w autotuningu. Zadaniem uczestników było zmodyfikowanie dostarczonych przez nas fotografii samochodu Subaru WRX STI (wersja seryjna model 2006) przy użyciu oprogramowania do edycji grafiki lub w inny dowolny sposób.

Jury konkursowe składające się z pracowników Electronic Arts Polska, Auto Tuning Świat i HPi Racing bardzo wnikliwie przeglądało wszystkie dostarczone w terminie projekty. Wybór trzech najlepszych był niezwykle trudny, przede wszystkim ze względu na zróżnicowanie technik wykonania.

Najwyższa pora ujawnić zwycięzców pierwszej edycji konkursu Need For Speed Carbon Virtual Tuning! Oto oni (w kolejności alfabetycznej):

  • Maciej Adamczyk - Warszawa
  • Adam Graszk - Elbląg
  • Wojciech Szczechura - Łętownia


Każdy z trzech wymienionych powyżej uczestników zostanie nagrodzony zestawem, w skład którego wchodzi:

1 model samochodu RTR Micro Drift, ufundowany przez firmę HPI Polska
1 bezprzewodowa laserowa myszka G7 marki Logitech®, ufundowana przez firmę Logitech
1 półroczna prenumerata oraz publikacja pracy na łamach magazynu Auto Tuning Świat.

Bardzo serdecznie dziękujemy wszystkim uczestnikom oraz patronom medialnym i fundatorom nagród. Konkurs NFS Carbon Virtual Tuning wzbudził ogromne zainteresowanie, które zaskoczyło nas niezwykle pozytywnie. Niech nasza radość wzbudza nadzieję, że niebawem zaproponujemy kolejną, jeszcze lepszą edycję tego wyjątkowego konkursu.

Wszelkie informacje oraz galerię finałową znaleźć można na stronie: http://polska.ea.com/carboncar

Partnerami konkursu Need For Speed Carbon Virtual Tuning były firmy: HPI Polska, Logitech oraz magazyn Auto Tuning Świat.

***

Informacje o firmie Electronic Arts
Electronic Arts(tm) jest wiodącym producentem interaktywnego oprogramowania rozrywkowego na świecie. Firma założona w 1982 roku, z powodzeniem tworzy, wydaje i dystrybuuje swoje produkty w wielu krajach, na komputery osobiste, konsole i telefony komórkowe.

Electronic Arts to trzy dywizje, EA SPORTS(tm), EA GAMES(tm) oraz EA PLAY(tm), tworzące gry dla różnych grup fanów. EA SPORTS to tytuły sportowe, takie jak FIFA, NHL(tm), NBA(tm), FIGHT NIGHT(tm), TENNIS. W ofercie EA GAMES(tm) znajdują się m.in. serie NEED FOR SPEED(tm), BATTLEFIELD(tm), MEDAL OF HONOR(tm) czy COMMAND & CONQUER(tm) a także zupełnie nowe produkcje jak MIRRORS EDGE(tm) czy DEAD SPACE(tm). EA PLAY(tm) tworzy i wydaje gry skierowane do masowego odbiorcy, takie jak kultowa seria THE SIMS(tm) czy HARRY POTTER(tm) lub gry na licencji HASBRO.

Więcej informacji na www.ea.pl.

Kontakt dla mediów:

Partner of Promotion
Tomasz Cichocki
Tel. (22) 858 74 58 wew. 51
e-mail:

Partner of Promotion
Filip Straburzyński
Tel. (22) 858 74 58 wew. 44
e-mail: