BIURO PRASOWE

Pepsi, 26.02.2007

Złap Pepsi na mieście


26 lutego br. na ulice Warszawy, Poznania i Krakowa wyjechały kolorowe Smarty z logo Pepsi. Ubrani w stroje Pepsi młodzi ludzie, rozdają rówieśnikom kolorowe naklejki i puszki z napojami. Cała akcja potrwa do 4 marca br.
Barwne samochody Pepsi pozostaną w wymienionych miastach przez najbliższy tydzień i odwiedzą blisko 250 miejsc, w których przedstawiciele Pepsi rozdadzą kolorowe naklejki i nowe puszki z napojami. Pierwszy dzień pokazał, że akcja cieszy się dużym powodzeniem wśród młodych ludzi.

5 marca Smarty z logo Pepsi powrócą do Warszawy, gdzie przez kolejne trzy tygodnie będą odwiedzać ciekawe miejsca, inspirując i zachęcając młodzież do zabawy.

Akcja jest kontynuacją rozpoczętych 19 lutego br. nowych działań wizerunkowych, oprartych na Ambient mediach w ramach których, w wybranych miejscach rozklejone zostały cztery wzory plakatów, które można zerwać i zabrać do domu, tzw. Posters to Go! W tym samym czasie odbyła się nowa odsłona internetowej strony www.pepsi.pl, na której między innymi można znaleźć informacje dotyczące prowadzonych działań.

Za strategię i kreację działań Ambient Media odpowiedzialna jest Agencja Brainshoop U-boot. Nową odsłonę internetowej strony przygotowała Agencja Digital One.

***

Kontakt prasowy:

Partner of Promotion,
Agencja Public Relations

Emilia Hahn
Senior Account Executive
tel. 022 858 74 58 wew. 51
e-mail: