BIURO PRASOWE

Partner of Promotion, 15.05.2007

Partner of Promotion otrzymała ISO na cały zakres usług


Partner of Promotion, wykorzystując swoje sprawdzone narzędzia organizacyjne, wdrożyła System Zarządzania Jakością zgodny z normą ISO 9001:2001. Audytor zewnętrzny - ISOQAR - szczególnie wyróżnił Agencję za sposób prowadzenia i dokumentowania kontaktów z klientami, system planowania pracy oraz metody analizy danych biznesowych i satysfakcji klienta.
Partner of Promotion jest pierwszą, polską agencją, która uzyskała ISO na cały zakres prowadzonej przez siebie działalności. Certyfikat zgodności z normą ISO 9001:2001 obejmuje wszystkie usługi public relations świadczone przez agencję, w tym: PR produktowy, PR korporacyjny, doradztwo w zakresie relacji inwestorskich oraz zarządzanie sytuacją kryzysową.

- Zarządzanie przez jakość było zawsze jednym z ważniejszych elementów w codziennej pracy agencji. Dlatego cała procedura certyfikacji przebiegała bardzo sprawnie - mówi Paweł Trochimiuk, Prezes Partner of Promotion.

Na potrzeby certyfikacji w agencji zmienione zostały częściowo procedury obsługi klienta oraz został sformalizowany system ocen efektywności szkoleń pracowników. W opinii audytora - firmy ISOQAR - w Partner of Promotion na bardzo wysokim poziomie prowadzona jest dokumentacja kontaktów z klientami oraz system planowania i rozliczania projektów.

Norma ISO 9001:2001 jest międzynarodowym standardem dla systemów zarządzania jakością, mającym zastosowanie dla każdej organizacji, niezależnie od jej wielkości i rodzaju. Odnosi się ona do procesów decydujących o wytworzeniu produktu albo usługi, jakich dostarcza swoim klientom organizacja. By uzyskać pewność, że potrzeby i oczekiwania klientów są spełnione, norma określa zasady systematycznej kontroli nad poszczególnymi czynnościami. W przypadku, gdy firma spełnia wszystkie wymagania tej normy, może ubiegać się o wydanie stosownego certyfikatu. Certyfikat zgodności z normą wydaje niezależna jednostka certyfikująca.