BIURO PRASOWE

Xerox, 20.04.2007

Szósta edycja konkursu - Printing Innovation with Xerox Imaging


Już po raz szósty Xerox ogłasza konkurs Printing Innovation with Xerox Imaging (PIXI). Firmy poligraficzne z całego świata będą rywalizować w zakresie najbardziej kreatywnego wykorzystania systemów do druku cyfrowego Xerox.
W tym roku Xerox po raz pierwszy organizuje jeden konkurs w skali globalnej. Takie rozwiązanie umożliwia współzawodnictwo między firmami z całego świata. Organizatorzy przyjmują zgłoszenia kandydatów od 23 kwietnia do 22 czerwca włącznie.

- Ostanie pięć lat PIXI Awards pokazały, że stosując rozwiązania Xerox nasi klienci odnajdują nowe możliwości druku cyfrowego. - powiedziała Valerie Thomassin, wicedyrektor Production Systems Group, Xerox DMO. - Ich kreatywne pomysły w połączeniu z technologią i workflow dostarczanymi przez Xerox są źródłem sukcesu zarówno naszych partnerów, jak i ich klientów. W poprzednich latach wśród zgłoszonych do konkursu prac znalazły się m.in.: pamiątkowe albumy, formy marketingu bezpośredniego, pocztówki oraz spersonalizowane kalendarze.

W tym roku przewidziano rywalizację w czterech kategoriach: druk reklamowy, książki i podręczniki, druk personalizowany, druk transakcyjny. Do konkursu zostaną dopuszczone wyłącznie materiały wyprodukowane przy użyciu systemów do druku cyfrowego firmy Xerox. Przystąpienie do konkursu nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi opłatami.

Zgłoszone do konkursu wydruki będą oceniane przez ekspertów reprezentujących kluczowe segmenty światowej grafiki. Jury będzie brać pod uwagę ogólną estetykę, efektywność biznesową, sposób wykorzystania technologii Xerox, a także innowacyjność prac. Konkurs ma za zadanie docenić wkład wyspecjalizowanych, jak i masowych drukarń oraz ich klientów w rozwój rynku druku cyfrowego.

W przedsięwzięciu wezmą udział przedstawiciele ponad 50 państw, w tym Polski. Lista zwycięzców zostanie ogłoszona podczas targów Graph Expo 2007, które odbędą się w dniach 9-12 września 2007 w Chicago. Na nagrody dla zwycięzców przeznaczono ponad 40000 dolarów.

Aby uzyskać więcej informacji o konkursie lub wysłać zgłoszenie online należy odwiedzić stronę www.xerox.com/pixi. Można tam znaleźć informacje o poprzednich edycjach konkursu oraz zapoznać się z regulaminem, kryteriami oceny, listą krajów dopuszczonych do rywalizacji, a także poznać sylwetki osób zasiadających w jury.

***

Informacje o firmie Xerox Polska

Więcej informacji o firmie Xerox na stronie: http://www.xerox.com Komentarze oraz perspektywy dla przemysłu poligraficznego mogą Państwo znaleźć na stronie http://www.xerox.com/blogs lub http://www.xerox.com/podcasts.

Xerox(r), Xerox oraz element graficzny w kształcie kuli są własnością Xerox Corporation i mogą być zastrzeżone.

Kontakt dla mediów:

Marta Kwapisz,
Partner of Promotion,
22 858 74 58 #42,