BIURO PRASOWE

Partner of Promotion, 03.04.2007

Kampania społeczna "Daj im przyszłość - Warszawskie Rodzinne Domy Dziecka" została nominowana do nagrody Sabre Awards!


Kampania społeczna "Daj im przyszłość - Warszawskie Rodzinne Domy Dziecka", której agencja Partner of Promotion jest partnerem od 2005 roku, została nominowana do grona ścisłych finalistów nagrody prestiżowej nagrody dla najlepszych kampanii PR EuroSabre Awards 2007. Projekt został zgłoszony do kategorii "Charities and not for profits" i będzie ostatecznie konkurował z czterema innymi kampaniami.
Organizatorem EuroSabre Awards - międzynarodowego i bardzo prestiżowego konkursu jest The Holmes Group (http://www.holmesreport.com), działająca od 15 lat nowojorska firma badawczo-konsultingowa zajmująca się rynkiem usług public relations i innych dziedzin komunikacji. Konkurs SABRE Awards, jest od lat największym konkursem PR w USA, a w ostatnim czasie został rozszerzony na Europę, Afrykę i Bliski Wschód. Zgłoszone projekty ocenia międzynarodowe jury, w którym zasiadają najwybitniejsi specjaliści PR z USA i Europy.

Głównym celem kampanii "Daj im przyszłość" jest popularyzacja idei opieki zastępczej oraz pozyskanie zrozumienia dla tej idei wśród mieszkańców Warszawy. Ponadto ma ona zwrócić uwagę na problem społeczny, jakim jest uprzedzenie wobec osieroconych dzieci wychowywanych w państwowych domach dziecka. Zadaniem Partner of Promotion - jako partnera kampanii - jest współpraca z Biurem Polityki Społecznej Urzędu m.st. Warszawy w zakresie bieżących działań public relations skierowanych do mediów oraz wybranych grup otoczenia.

Więcej informacji o działaniach PR dla kampanii można przeczytać na stronie http://www.partnersi.com.pl/pl/page.php?id=13. Informacje o akcji dostępne są na stronie www.dajimprzyszlosc.pl