BIURO PRASOWE

Xerox, 03.04.2007

Xerox na Targach Poligrafia 2007 w Poznaniu - podsumowanie


Udział firmy Xerox w Targach Poligrafia 2007 okazał się ogromnym sukcesem. Stoisko firmy odwiedziła rekordowa liczba zwiedzających. Dwie maszyny Xerox otrzymały Złoty Medal Międzynarodowych Targów Poznańskich. Sfinalizowano również sprzedaż ponad 10 cyfrowych systemów druku - praktycznie wszystkie systemy znajdujące się na stoisku zostały sprzedane.
W dniach 27-30 marca br. Xerox po raz pierwszy od dziewięciu lat zaprezentował się w ramach własnego stoiska na Targach Poligrafia 2007. Frekwencja dopisała - dużą popularnością cieszyły się zarówno prezentowane systemy druku cyfrowego, jak i zaproponowane przez ekspertów Xerox seminaria.

- Udział Xerox w targach oceniamy bardzo pozytywnie. Cieszymy się, że nasza propozycja spotkała się z tak dużym zainteresowaniem. Jest to sukces tym większy, że ostatnio pod własną marką byliśmy obecni na targach w 1998 roku. - podkreśla Ilona Zięba, Production Business Manager, Xerox Polska - Duża frekwencja na naszym nagrodzonym stoisku, świadczy o ożywieniu na rynku profesjonalnych rozwiązań do druku cyfrowego. A w tej dziedzinie Xerox jest światowym liderem. Potwierdzają to dwa Złote Medale Międzynarodowych Targów Poznańskich przyznane przez jury naszym urządzeniom: najszybszemu na świecie monochromatycznemu systemowi Nuvera 288 oraz najnowszemu systemowi do pełnokolorowego druku cyfrowego DocuColor 5000.

Oprócz nagrodzonych maszyn, Xerox zaprezentował całą gamę profesjonalnych urządzeń do druku cyfrowego. Wśród nich znalazły się nowoczesne systemy do druku kolorowego, monochromatycznego, szerokoformatowego oraz urządzenia wykańczające.

***

Informacje o firmie Xerox Polska

Więcej informacji o firmie Xerox na stronie: http://www.xerox.com Komentarze oraz perspektywy dla przemysłu poligraficznego mogą Państwo znaleźć na stronie http://www.xerox.com/blogs lub http://www.xerox.com/podcasts.

Xerox(r), Xerox oraz element graficzny w kształcie kuli są własnością Xerox Corporation i mogą być zastrzeżone.

Kontakt dla mediów:

Marta Kwapisz,
Partner of Promotion,
22 858 74 58 #42,