BIURO PRASOWE

Partner of Promotion, 26.03.2007

Partner of Promotion dla Chantelle i Passionaty


Agencja Partner of Promotion wygrała przetarg na obsługę marek firmy Chantelle, francuskiego producenta eleganckiej bielizny damskiej. W ramach współpracy agencja przygotuje strategię działań PR mających na celu umocnienie wizerunku marki Chantelle i wprowadzenie nowej marki Passionata na polski rynek.
Firma Chantelle jest jednym z wiodących na świecie producentów wysokiej jakości bielizny. Dzięki ponad stuletniej tradycji stała się ekspertem w produkcji bielizny, od lat wyznacza nowe trendy w inżynierii bieliźniarstwa. Znana jest z innowacyjnych projektów, niepowtarzalnych wzorów oraz wykorzystywania najwyższej jakości materiałów.- O wyborze agencji Partner of Promotion, spośród pięciu kandydatów uczestniczących w przetargu, zadecydowało kilka istotnych czynników. Oprócz doskonałego zrozumienia marek Chantelle i Passionata oraz świetnej oceny potrzeb klienta, wpływ na decyzję miały także innowacyjne i kreatywne propozycje działań PR oraz długofalowy plan strategiczny, obejmujący kilka etapów rozwoju marek w Polsce. O ostatecznym wyborze zadecydował mocny aspekt biznesowy złożonej propozycji - mówi Agnieszka Fibich, Dyrektor Handlowy Chantelle.
Marka Chantelle przeznaczona jest dla kobiet ceniących wygodę i elegancję, łączy w sobie komfort, ponadczasowy styl i "francuski szyk". Natomiast marka Passionata to bielizna dla kobiet, które pragną być oryginalne, modne i uwodzicielskie, cenią sobie nowoczesny styl oraz modne i seksowne wzory.
Współpraca pomiędzy firmami obejmuje opracowanie strategii przygotowanej pod kątem polskiego rynku dla obu marek oraz jej wdrożenie. Do zadań agencji należy także prowadzenie biura prasowego oraz organizacja akcji promocyjnych skierowanych bezpośrednio do konsumentów.