BIURO PRASOWE

Pepsi, 12.03.2007

Życie jest pełne nieskończonych możliwości.


Już na początku marca w sklepach w całej Polsce pojawiło się sześć totalnie nowych wzorów opakowań Pepsi. Na puszkach i butelkach obecne są motywy nawiązujące do takich kategorii, jak: Global Festivals, Emoticons, Global Travels, DJ&CD's, Digital Download i Photo Booth. Chcąc pozostać w stałym kontakcie z młodymi i modnymi, nowa i całkowicie odmieniona Pepsi zaprasza do aktywności, kreatywności i własnej ekspresji. Angażuje do poznawania świata i doświadczania nieskończonych możliwości, w każdej dziedzinie życia.
Pod wpływem nowoczesnych technologii współczesny świat intensywnie ewoluuje. Sms-y, maile i internet powodują kurczenie się odległości. W oka mgnieniu zawieramy więc przyjaźnie z ludźmi z najodleglejszych zakątków i zakamarków globu, poznajemy ich kulturę, pasje, sposób na życie. A czatując, mamy możliwość intensywnej wymiany emocji, błyskawicznego dzielenia się przeżyciami. Możemy WIĘCEJ!

Pepsi zawsze dynamicznie reagowała na zmiany zachodzące w świecie. Dlatego też w 2007 roku wprowadza zupełnie nową globalną filozofię. Jej centrum to interakcja z konsumentem, jego doświadczeniami, otwartością, poszukiwaniami. Tak odmieniona Pepsi już nie tylko bawi, lecz przede wszystkim rozwija kreatywność młodego pokolenia, stymuluje do korzystania z bezkresu możliwości, jakie daje tu i teraz! Jest marką interaktywną, w której granicą jest pomysłowość młodego, nowoczesnego, otwartego na świat człowieka.

Pierwszym widocznym efektem nowej filozofii Pepsi, są zupełnie odmienione wzory opakowań, będące odpowiedzią na zainteresowania młodych. Emoticons, Digital Download, Global Travels, Global Festivals, DJ&CD's i Photo Boot to przykłady oryginalnych grafik puszek i butelek Pepsi. Odświeżone layouty, które pojawią się również na opakowaniach Pepsi Light i Pepsi Max są ważnymi elementami nowej komunikacji, opartej na realnym doświadczeniu i inspirującej do sięgania po WIĘCEJ!

Dzięki Pepsi Emoticons każdy młody człowiek może wejść na wyższy wymiar komunikacji, w której nie są potrzebne słowa, żeby wyrazić skomplikowane uczucia i spontaniczne nastroje. Pepsi oferuje tony emotikonów - do ściągnięcia i daje możliwość do tworzenia nowych, unikalnych, Twoich własnych. Nie czekaj i dołącz do elitarnego PEPSI-TOWARZYSTWA. Uwolnij emocje, nie pozwól się zaszufladkować i pozostań sobą! Poznawaj i daj się poznać. Lecz przede wszystkim nie bój się sięgać po WIĘCEJ w komunikacji!

:-);-))))):-/:-P:-))))):-(:-@:-D


Cały świat jest on-line! Mms-y, mp3, internetowe społeczności, virtual reality zakręciły i pokolorowały szarą monotonię. Pepsi Digital Download to wie i odpowiada: wyraź siebie! Podziel się sobą, stwórz swój świat i udostępnij go innymi, a w zamian otrzymasz jeszcze WIĘCEJ! - muzyki, video i innych cyfrowych pyszności. Pamiętaj, że pozytywny przekaz powraca ze zdwojoną siłą. Więc na co czekasz?


Global Travels to świat na wyciągnięcie ręki. Dzięki Pepsi ruszysz z miejsca, realizując marzenia o dalekich wojażach i poszerzysz swoje horyzonty. Stworzysz wirtualną mapę wykręconych pomysłów i podróży. Dowiesz się od innych PEPSI-GLOBtroterów o miejscach, w których nie może Cię zabraknąć. Już teraz zagłosuj na najbardziej pozytywny punkt na mapie świata. Zobacz, co oznacza poznawać WIĘCEJ!

Pepsi Global Festivals wie, że jesteś zwierzęciem stadnym i specjalnie dla Ciebie inicjuje światowy festiwal radości. Opisz swój styl i pokaż wszystkim, co Cię kręci. Pokaż WIĘCEJ! Wmiksuj się w festiwalowy rytm razem z przedstawicielami Twojego gatunku. Śmiej się i przeżyj niezapomniane chwile. Poczuj z Pepsi puls niczym nieskrępowanej zabawy.

Nowoczesna technologia to nieograniczona możliwość czerpania radości ze słuchania muzyki. Dzięki Pepsi DJ&CD's możesz zrobić ze swoją ulubiona muzyką jeszcze WIĘCEJ - twórz ją i miksuj do woli. Lecz przede wszystkim podziel się nią z całym światem. Niech Cię usłyszą i podziwiają. Zostań gwiazdą PEPSI-podcastingu!

Z wakacji, z imprezy, z randki. W komórce, w cyfrówce, w komputerze. W jednej sekundzie Twoje fotki przemierzają cyberprzestrzeń, lądując w dowolnym zakątku świata. Dzięki Pepsi Photo Booth jest to możliwe. Strzelaj foty, edytuj je i publikuj w necie. Daj innym WIĘCEJ siebie!

Różnorodne opakowania Pepsi, Pepsi Light i Pepsi Max to dopiero początek rewolucji. Kierując się najnowszymi trendami, w bieżącym roku na całym świecie Pepsi zmieni się aż 35 razy. W celu wykreowania nowego, wspólnego doświadczenia, już w kwietniu, w wybranych miastach Polski pojawią się wielkie atrapy puszek, przy których będzie się można spotkać, poczuć i zrozumieć, co znaczy WIĘCEJ! Dzięki bluetoothowi ściągniesz sobie odjechane tapety i logosy oraz super muzę w postaci dzwonków na komórkę. Chcesz się wyrazić artystycznie? Zrób na megapuszce swoje graffiti! I zrozum, że zawsze możesz więcej!

Miejscem spotkań wszystkich Pepsi-fanów będzie też zupełnie nowa odsłona strony internetowej www.pepsi.pl, która poprzez swój interaktywny charakter uwolni pokłady kreatywności każdego, kto będzie miał na to ochotę. Ponadto zobaczysz tam fotki z Pepsi imprez i będziesz mógł wziąć udział w konkursach z zacnymi nagrodami.

Sugerowana cena detaliczna produktów:

  • puszka 0,33l - ok. 1,99 PLN

  • butelka 0,5l - ok. 2,59 PLN

  • butelka 1,0l - ok. 3,59 PLN

  • butelka 2,0l - ok. 5,09 PLN

***

Kontakt prasowy:

Partner of Promotion,
Agencja Public Relations

Emilia Hahn
Senior Account Executive
tel. 022 858 74 58 wew. 51
e-mail: