BIURO PRASOWE

Procter & Gamble - Head&Shoulders, 11.01.2007

H&S Trwały Kolor : Pozbyć się problemów z zachowaniem równowagi skóry głowy i jednocześnie zachować piękny kolor farbowanych włosów - czy to możliwe?


Czy kiedykolwiek musiałaś wybierać pomiędzy pozbyciem się nieprzyjemnych objawów braku równowagi skóry głowy, a zachowaniem pięknego koloru farbowanych włosów? Wiele spośród nas bardzo często stawało przed tym dylematem. Jednak od dzisiaj nie musimy wybierać. Dzięki nowemu szamponowi Head&Shoulders Trwały Kolor możemy pozbyć się problemów z równowagą skóry głowy, zachowując jednocześnie piękny kolor włosów. Head&Shoulders Trwały Kolor to pierwszy w Polsce szampon przeciwłupieżowy przeznaczony do pielęgnacji włosów farbowanych.


Kolor. Jak go chronić? Jak zachować go na dłużej? Przez lata człowiek podejmował próby uchwycenia i zachowania witalności barw. W świecie sztuki artyści-malarze opracowywali receptury barwników i środków konserwujących pozwalające na utrwalenie kolorów tak, by przetrwały niezmienione przez wiele dziesięcioleci. Taka receptura chroniła farbę przed szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych, np.: gorącym powietrzem, wilgocią i promieniowaniem UV. Jednak problem ochrony koloru występował powszechnie nie tylko w świecie sztuki. Wystarczy rzut oka na stare rodzinne fotografie lub na sukienkę, którą kupiłaś w poprzednim sezonie. Kolory płowieją, matowieją i blakną. Znikają z bliskich nam przedmiotów i naszego otoczenia. To proces, który niełatwo powstrzymać.

Problem nietrwałości koloru znany jest również producentom kolorowych kosmetyków, którzy przez lata opracowywali chroniące je formuły. W rezultacie powstały produkty, pozwalające cieszyć się z kąpieli bez obawy utraty makijażu lub używać szminki bez ryzyka, że kolor pozostanie na szklance. Nie mniej jednak potrzeba było wielu lat badań i testów by uczynić kolor w kolorowych kosmetykach tak trwałym.

Problem utraty koloru dotyczy również farbowanych włosów. Zaraz po zabiegu farbowania kolor jest głęboki i lśniący. Jednak z czasem staje się wyblakły i matowy. Przyczyną utraty koloru farbowanych włosów jest systematyczne wypłukiwanie molekuł koloru z wnętrza włosa. Dzieje się tak nie tylko pod wpływem codziennej pielęgnacji, zabiegów stylizacyjnych, ale również w wyniku działania szkodliwych czynników zewnętrznych, np.: suchego powietrza, czy wysokiej temperatury. Proces utraty koloru przebiega szybciej, jeżeli struktura włosa jest zniszczona. Dlatego producenci kosmetyków do pielęgnacji włosów od lat pracowali nad formułami, które pozwoliłyby zachować kolor włosów farbowanych. Ponieważ jak pokazują badania blisko 70% kobiet w Polsce farbuje włosy, dość powszechne jest pytanie jak zachować ich kolor i blask.

Innym poważnym problemem dotyczącym blisko 50% populacji, są zaburzenia naturalnej równowagi skóry głowy. Aby się ich pozbyć, często sięgamy po produkty o silnym działaniu. Jednak czy utrzymanie naturalnej równowagi skóry głowy i jednoczesne zachowanie pięknego koloru farbowanych włosów jest możliwe? To pytanie, na które odpowiedzi szuka 40% kobiet farbujących włosy. Wśród nich powszechna jest opinia, że stosowanie kuracji przywracającej naturalną równowagę skóry głowy powoduje szybką utratę intensywności i witalności koloru. Odpowiedzią na te problemy jest nowy szampon Head&Shoulders Trwały Kolor, który jednocześnie pomaga pozbyć się łupieżu i zachować piękny kolor włosów. Szampon Head&Shoulders Trwały Kolor to pierwszy w Polsce szampon przeciwłupieżowy przeznaczony do pielęgnacji włosów farbowanych.

Szampony Head&Shoulders z formułą ActiZinc są doskonale znane ze swojej wysokiej skuteczności. Wynika ona ze zwiększonej biodostępności substancji, którą osiągnięto dzięki dodaniu cynku do obecnego w produkcie pirytonianu cynku. Formuła ActiZinc nie tylko wzmaga działanie przeciwłupieżowe szamponu, ale także łagodzi inne objawy zaburzenia naturalnej równowagi skóry głowy m.in. swędzenie, uczucie napięcia.

Nowy szampon Head&Shoulders Trwały Kolor pomaga pozbyć się problemów ze skórą głowyi jednocześnie zachować piękny kolor włosów. Formuła nowego szamponu jest wyjątkowo bogata w składniki chroniące strukturę i włókno włosa oraz zawiera ekstrakt z ziaren słonecznika. Dzięki zaawansowanej technologii łuski włosa zostają zamknięte, a jego powierzchnia wygładzona. Rozwiązanie to ma szczególne znaczenie w sytuacji, gdy w wyniku nieprzyjemnych objawów związanych z zaburzeniami naturalnej równowagi skóry głowy (swędzenie, uczucie napięcia), dochodzi do mechanicznego uszkodzenia włosów. W wyniku tych uszkodzeń łuski włosa zostają odchylone, jego powierzchnia staje się chropowata i nierówna, co w efekcie prowadzi do szybszej utraty intensywności i głębi koloru.

Problem zaburzeń naturalnej równowagi skóry głowy, to problem często nawracający. Z tego powodu osoby doświadczające go powinny systematycznie stosować szampony przeciwłupieżowe. Dzięki nowemu szamponowi Head&Shoulders Trwały Kolor kobiety nie muszą już więcej wybierać pomiędzy trwałością koloru farbowanych włosów, a pielęgnacją skóry głowy.

Head&Shoulders Trwały Kolor wzbogaca ofertę produktów Head&Shoulders. Obecnie na rynku jest 10 innych wariantów szamponu, spośród których każdy znajdzie ten najlepiej odpowiadający jego potrzebom. Teraz również osoby, dla których najważniejszy jest trwały i piękny kolor farbowanych włosów, znajdą coś dla siebie.

Sugerowana cena detaliczna: 9,00 PLN / 200ml oraz 15,00 PLN / 400ml

***

Head & Shoulders to marka, która od ponad 50 lat prowadzi badania nad zdrowiem skóry głowy, pozwalające na nieustanne ulepszanie technologii stosowanych w produktach. Dzięki nim Head & Shoulders przywraca równowagę skóry głowy i odżywia ja sprawiając, że staje się podstawą dla pięknych, zdrowych i mocnych włosów do 100% bez łupieżu* – już na zawsze.

Po produkty marek P&G co roku sięga prawie 5 miliardów ludzi. Firma posiada jeden z najsilniejszych portfeli godnych zaufania, wiodących marek wysokiej jakości, do których należą: Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Duracell®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Wella®, and Whisper®. P&G prowadzi działalność w około 70 krajach na całym świecie. Na stronie http://www.pg.com można znaleźć najnowsze wiadomości oraz pogłębione informacje na temat firmy Procter & Gamble oraz jej marek.

Kontakt prasowy:

Partner of Promotion
Agnieszka Supińska
Account Manager
Partner of Promotion
tel.: 22 858 74 58 wew. 18
e-mail:

Partner of Promotion
Iga Krysa
Account Executive
Partner of Promotion
tel.: 22 858 74 58 wew. 28
e-mail: