BIURO PRASOWE

Motorola, 27.06.2006

Motorola "Marką Wysokiej Reputacji"


Motorola została uhonorowana "Marką Wysokiej Reputacji" - tytułem dla najbardziej prestiżowych i zaufanych marek w Polsce, który przyznawany jest w oparciu o wyniki badań konsumenckich.
Warszawa, 27 czerwca 2006 - Motorola (NYSE: MOT) została uhonorowana tytułem "Marki Wysokiej Reputacji"- nagrodą przyznawaną w ramach badania reputacji marek PremiumBrand 2006. O przyznaniu tytułu zdecydowała reprezentatywna grupa 1500 konsumentów. Oceniła największe działające w Polsce firmy, kierując się takimi kryteriami jak: zaufanie i lojalność wobec marki, jej prestiż, popularność i znajomość, działania w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu (Corporate Social Responsibility) oraz referencje - gotowość klientów marek do rekomendowania ich innym ludziom.

- Reputacja jest nierozłącznie związana z marką. Można powiedzieć, że nie ma marki bez reputacji. Jeżeli marka zaczyna tracić reputację, prędzej czy później przestaje istnieć na rynku. Ranking PremiumBrand wyróżnia marki o najwyższej reputacji, czyli te, które w opinii konsumentów są swego rodzaju "creme de la creme", osiągnęły najwyższe stadium zaufania konsumenckiego. - powiedział Aleksander Krzyżowski, Dyrektor Generalny Polskiego Stowarzyszenia Wytwórców Produktów Markowych ProMarka.

- Otrzymanie przez Motorolę tytułu "Marki Wysokiej Reputacji" bardzo nas cieszy, ponieważ o wyróżnieniu zadecydowali ci, którzy mają najbliższy kontakt z marką - konsumenci. Jesteśmy dumni z tego, że tworzymy firmę, która jest popularna i polecana innym. Świadczy to o umacnianiu naszej pozycji na polskim rynku. - mówi Małgorzata Matusiewicz, Marketing Menedżer Motoroli na region Europy Środkowo-Wschodniej.

PremiumBrand 2006 jest projektem promocyjnym, którego celem jest ocenianie reputacji marek funkcjonujących na polskim rynku. Postrzeganie poszczególnych firm jest badane przez instytut badawczy MillwardBrown SMG/KRC na podstawie metodologii przygotowanej przez Dominikę Maison, uznany autorytet w dziedzinie badań marketingowych. Badaniu, poddanemu audytowi przez firmę KPMG, podlegają marki konsumenckie - marki business-to-business zostaną włączone do badania w kolejnej edycji programu.

***

Kontakty dla mediów:
Małgorzata Matusiewicz
Motorola
+48 22 606 04 50


Agnieszka Józefowicz
+48 22 858 74 58 wew. 49


MOTOROLA i stylizowane logo M są zarejestrowane w amerykańskim Urzędzie Patentowym i Znaków Towarowych. Znak towarowy Bluetooth należy do jego właścicieli i jest wykorzystywany przez firmę Motorola na podstawie udzielonej licencji. Android, Google, Google Maps, Google Latitude, Google Mail, YouTube, iGoogle, Android Market i Google Talk są znakami towarowymi Google inc. Wszystkie inne nazwy produktów i usług należą do ich odpowiednich właścicieli. © 2009 Motorola, Inc.