BIURO PRASOWE

Philips, 01.11.2005

Żelazka parowe Mistral LongLife - maksymalna ilość pary przez bardzo długi czas


Tej jesieni, Philips wprowadza na rynek ulepszoną gamę żelazek Mistral LongLife. Nowe rozwiązania wykorzystane w modelach GC 2415, GC 2315 i GC 2310 gwarantują doskonałe rezultaty prasowania zaś uporczywe zgniecenia nie stanowią już problemu.
Żelazka Mistral LongLife zostały wzbogacone w nowy zintegrowany system Double Active Calc zapobiegający osadzaniu się kamienia, a funkcja samoczyszczenia Calc-Clean pomaga utrzymać je w doskonałym stanie. Dlatego też teraz do prasowania z użyciem pary można stosować wodę z kranu bez obaw o stan urządzenia.

Model GC 2415 wyposażono w stopę ze stali nierdzewnej, zaś w dwóch niższych modelach gamy GC 2315 i GC 2310 została wykorzystana stopa DuPont Ceralon. Żelazka swobodnie przesuwają się po powierzchni tkanin. Stały strumień pary, z możliwością regulacji to z pewnością dodatkowy walor żelazek. Ze szczególnie uporczywymi fałdami i zgnieceniami żelazka poradzą sobie dzięki wbudowanej funkcji silnego uderzenia pary, do 28g/min. w modelu GC 2415 i do 25g/min. w modelach GC 2315 i GC 2310. Ponadto żelazka GC 2415 i GC 2315 posiadają funkcję pionowego uderzenia pary, która pozwala na prasowanie wiszących tkanin.

Całą seręa żelazek wyposażono w blokadę kapania oraz osłonę otworu zbiornika na wodę. Wszystkie modele gamy wyposażone zostały w funkcję spryskiwacza oraz duży zbiornik na wodę o pojemności 250 ml.

Żelazka z linii Mistral są bardzo wygodne w użyciu. Długi przewód sieciowy oraz kulkowe obrotowe połączenie przewodu umożliwiają swobodny dostęp do wszystkich zakamarków prasowanych ubrań.

Sugerowana cena żelazek Mistral LongLife:
Żelazko Mistral LongLife GC 2415 dostępne jest w cenie 189 PLN.
Żelazko Mistral LongLife GC 2315 dostepne jest w cenie 169 PLN.
Żelazko Mistral LongLife GC 2310 dostępne jest w cenie 159 PLN.

***

Royal Philips Electronics (NYSE: PHG, AEX: PHI) jest największym europejskim koncernem elektronicznym i jednym z największych koncernów tej branży na świecie. W 2004 roku światowa sprzedaż Philips zamknęła się sumą 37,66 USD (30,3 mld Euro). Firma zatrudnia 159,7 tysięcy pracowników w ponad 60 krajach. Strategiczne obszary działalności firmy to: ochrona zdrowia, style życia oraz technologia. Philips jest światowym liderem na rynku diagnostycznego sprzętu medycznego systemów monitorowania pacjentów, telewizorów kolorowych, golarek elektrycznych, oświetlenia. Dodatkowe informacje na stronach www.pr.philips.pl.

Dodatkowych informacji udzielają:

Philips Polska
Beata Ptaszyńska-Jedynak
PR Manager
tel: (022) 571 03 32, 0602 411 680
e-mail:

Partner of Promotion,
Agnieszka Rejer
Account Manager
Telefon: (22) 858 74 58
e-mail: