BIURO PRASOWE

Philips, 01.11.2005

HB 554 - nowe domowe solarium marki Philips


Jeśli po słonecznych wakacjach pragniesz zachować nie tylko cudowne wspomnienia, ale także piękną opaleniznę wypróbuj nowe solarium marki Philips. 8 profesjonalnych lamp CLEO Performance S Tubes, duża powierzchnia naświetlania (180x75 cm) oraz wygięty kształt urządzenia zapewniają naturalną opaleniznę całego ciała. Projektanci Philips zadbali o to, aby korzystanie z solarium było bardzo proste i wygodne. Regulowane ustawienie wysokości urządzenia umożliwia swobodne opalanie na łóżku, krześle, a nawet na stojąco.
Dzięki cichemu wentylatorowi, który chłodzi całe ciało podczas opalania oraz wbudowanemu 30-minutowemu timerowi z automatycznym wyłącznikiem, urządzenie jest całkowicie bezpieczne dla skóry.

Solarium może być przechowywane w pozycji pionowej, dzięki temu doskonale sprawdzi się nie tylko w dużym domu, czy apartamencie, ale także w niewielkiej kawalerce. Po złożeniu solarium ma szerokość zaledwie 36 cm, może więc z powodzeniem zostać wsunięte pod łóżko lub do szafy. Urządzenie wyposażone zostało w dwie pary okularów ochronnych.

Cena promocyjna urządzenia 1999 PLN.

***

Royal Philips Electronics (NYSE: PHG, AEX: PHI) jest największym europejskim koncernem elektronicznym i jednym z największych koncernów tej branży na świecie. W 2004 roku światowa sprzedaż Philips zamknęła się sumą 37,66 USD (30,3 mld Euro). Firma zatrudnia 159,7 tysięcy pracowników w ponad 60 krajach. Strategiczne obszary działalności firmy to: ochrona zdrowia, style życia oraz technologia. Philips jest światowym liderem na rynku diagnostycznego sprzętu medycznego systemów monitorowania pacjentów, telewizorów kolorowych, golarek elektrycznych, oświetlenia. Dodatkowe informacje na stronach www.pr.philips.pl.

Dodatkowych informacji udzielają:

Philips Polska
Beata Ptaszyńska-Jedynak
PR Manager
tel: (022) 571 03 32, 0602 411 680
e-mail:

Partner of Promotion,
Agnieszka Rejer
Account Manager
Telefon: (22) 858 74 58
e-mail: