BIURO PRASOWE

Procter & Gamble - Head&Shoulders, 21.09.2005

Head & Shoulders : Nowa twarz Head & Shoulders Ocean Energy


Dorota Staszewska, wielokrotna Mistrzyni Świata i Europy w klasie Formuła Windsurfing, została twarzą nowego produktu Head & Shoulders - szamponu Ocean Energy, niosącego skojarzenia z energią oceanu, falą orzeźwienia i bogactwem morskich minerałów. Pierwsza telewizyjna kampania reklamowa z udziałem Doroty właśnie się rozpoczyna.


-Trudno wyobrazić sobie lepszą ambasadorkę Head & Shoulders Ocean Energy niż Dorota Staszewska - niekwestionowana gwiazda kobiecego windsurfingu. Dorota jest nie tylko jedną z najlepszych zawodniczek w historii tej dyscypliny sportu, ale również piękną młodą kobietą, której ozdobą jest fala wspaniałych długich włosów - podkreśla Agnieszka Szczepańska z firmy Procter & Gamble, producenta szamponów Head & Shoulders.

Zdjęcia do najnowszego filmu reklamowego Head & Shoulders międzynarodowa ekipa realizowała na kanaryjskiej wyspie Furteventura oraz w studio w Warszawie. Choć praca na planie trwała 20 godzin Dorota miło wspomina panującą w jej trakcie atmosferę: - Wszystko było naprawdę dobrze zorganizowane, dzięki temu łatwiej mogłam się skupić na swoim zadaniu - wspomina.

Kampania reklamowa z udziałem Doroty rozpoczyna się we wrześniu w następujących stacjach telewizyjnych: TVP, TVN, Polsat, National Geographic, Hallmark, Europa Europa, Romantica, Club Planet oraz Ale Kino. Kreację przygotowała agencja Saatchi & Saatchi, zaś za zakup mediów odpowiada MediaCom.


Dorota Staszewska, aktualna Mistrzyni Świata w klasie Formuła Windsurfing i olimpijka z Atlanty już niebawem będzie bronić tytułu Mistrzyni Świata podczas zbliżających się mistrzostw, które odbędą się w dn. 12 - 17 grudnia 2005 r. w australijskim Melbourne.

Pierwsze znaczące sukcesy w windsurfingu Dorota odniosła już 1991 roku, zostając Wicemistrzynią Świata młodziczek. Od tego roku jej kariera rozwijała się w błyskawicznym tempie. W 1993 roku wygrała zorganizowane w Pucku zawody zdobywając tytuł Mistrzyni Świata juniorek, a w trzy lata później podczas olimpiady w Atlancie zajęła szóste miejsce.

W 1998 roku została Mistrzynią Świata w klasie Funboard, zaś w 2000 roku pierwszy raz zdobyła tytuł Mistrzyni Świata w klasie Formuła Windsurfing. Od tego czasu tytuł ten należy do Doroty, z małym wyjątkiem w roku 2003, kiedy w tej klasie zdobyła tylko tytuł Mistrzyni Europy.

Ta wybitna zawodniczka jest absolwentką warszawskiej szkoły wyższej Collegium Civitas, którą ukończyła z tytułem magistra stosunków międzynarodowych. Od 2000 roku działa społecznie w międzynarodowej organizacji windsurfingu, reprezentując interesy kobiet.


Reklamowany przez Dorotę produkt - Ocean Energy to najnowszy wariant wśród szamponów Head & Shoulders. Kosmetyk ten zawiera prawdziwy koktajl morskich minerałów - sól z Morza Martwego, wyciągi z brązowych alg (Fucus Vesculosus) oraz mchu irlandzkiego (Chondrus Crispus). Dzięki zawartości pirytionianu cynku, szampon Head & Shoulders Ocean Energy działa bezpośrednio na skórę głowy, usuwając 100% łupieżu i zapobiegając jego nawrotom. Łagodna formuła kosmetyku sprawia, że szampon może być stosowany codziennie pozostawiając falę pięknych, zdrowych i pełnych witalności włosów.

Szampon Head & Shoulders Ocean Energy dostępny jest w opakowaniach 200 ml i 400 ml.
Sugerowana cena detaliczna wynosi odpowiednio: 9,99 zł oraz 14,99 zł.

Zdjęcia do wykorzystania przy materiale prasowym o Dorocie Staszewskiej - nowej twarzy Head & Shoulders Ocean Energy.
Prosimy o podanie imienia i nazwiska fotografa.

***

Head & Shoulders to marka, która od ponad 50 lat prowadzi badania nad zdrowiem skóry głowy, pozwalające na nieustanne ulepszanie technologii stosowanych w produktach. Dzięki nim Head & Shoulders przywraca równowagę skóry głowy i odżywia ja sprawiając, że staje się podstawą dla pięknych, zdrowych i mocnych włosów do 100% bez łupieżu* – już na zawsze.

Po produkty marek P&G co roku sięga prawie 5 miliardów ludzi. Firma posiada jeden z najsilniejszych portfeli godnych zaufania, wiodących marek wysokiej jakości, do których należą: Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Duracell®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Wella®, and Whisper®. P&G prowadzi działalność w około 70 krajach na całym świecie. Na stronie http://www.pg.com można znaleźć najnowsze wiadomości oraz pogłębione informacje na temat firmy Procter & Gamble oraz jej marek.

Kontakt prasowy:

Partner of Promotion
Agnieszka Supińska
Account Manager
Partner of Promotion
tel.: 22 858 74 58 wew. 18
e-mail:

Partner of Promotion
Iga Krysa
Account Executive
Partner of Promotion
tel.: 22 858 74 58 wew. 28
e-mail: