BIURO PRASOWE

Philips, 01.06.2005

Ladyshave Angel Philips - anielska gładkość młodej skóry.


Wiele młodych kobiet zastanawia się jak skutecznie usunąć zbędne owłosienie. Z myślą o nich, Philips wprowadził na rynek doskonałą, wodoodporną golarkę damską Ladyshave Angel HP 6307. Urządzenie jest super delikatne i co więcej może być używane nawet pod prysznicem. Cóż za wygoda.
Każda z nas obawia się bólu i podrażnień podczas zabiegów pielęgnacyjnych. Ladyshave Angel HP 6307 to odpowiedz Philipsa na problemy młodych kobiet związanych z depilacją. Angel jest delikatną i dyskretną golarką damską. Produkt ten daje dowolność użycia, gdyż może być stosowany zarówno na sucho jak i na mokro. Zatem już nie tylko po wyjściu z kąpieli ale także w jej trakcie, można szybko i bezboleśnie sprawić, że nogi, okolice bikini i pach - staną się anielsko gładkie.

Golarka damska Ladyshave Angel jest zachęcająco prosta w obsłudze. Jej nasadka może być używana także do przedłużenia golarki, co ułatwia golenie nóg i linii bikini. Zastosowany w produkcie mały element golący z prostym trymerem ogoli skórę delikatnie i bezboleśnie, dając upragniony efekt gładkości. Dodatkowo efekt pielęgnacji wzmocni siateczką goląca wykonana z kosmetycznego tworzywa SFR. Funkcjonalność golarki podkreśla także możliwość bezprzewodowego użycia. Dzięki dwóm bateriom AA, zabieg golenia podczas wakacji czy na wycieczce - nie będzie już stanowił problemu.

Młodym, odważnym i przebojowym dziewczynom spodoba się kolor anielskich golarek. Występują w supermodnym różowym kolorze. Do każdego urządzenia dodana jest szczoteczka do czyszczenia.

Golarka Ladyshave Angel to super przyjaciółka do kosmetyczki każdej nowoczesnej dziewczyny. Działa szybko i pewnie - przed każdym wyjściem zarówno na wielki bal jak i kawę z przyjaciółką, użytkowniczki golarki Angel mogą cieszyć się gładką i zadbaną skórą.


Golarka Ladyshave Angel Philips dostępna jest w cenie 119zł.

***

Royal Philips Electronics (NYSE: PHG, AEX: PHI) jest największym europejskim koncernem elektronicznym i jednym z największych koncernów tej branży na świecie. W 2004 roku światowa sprzedaż Philips zamknęła się sumą 37,66 USD (30,3 mld Euro). Firma zatrudnia 159,7 tysięcy pracowników w ponad 60 krajach. Strategiczne obszary działalności firmy to: ochrona zdrowia, style życia oraz technologia. Philips jest światowym liderem na rynku diagnostycznego sprzętu medycznego systemów monitorowania pacjentów, telewizorów kolorowych, golarek elektrycznych, oświetlenia. Dodatkowe informacje na stronach www.pr.philips.pl.

Dodatkowych informacji udzielają:

Philips Polska
Beata Ptaszyńska-Jedynak
PR Manager
tel: (022) 571 03 32, 0602 411 680
e-mail:

Partner of Promotion,
Agnieszka Rejer
Account Manager
Telefon: (22) 858 74 58
e-mail: