BIURO PRASOWE

Partner of Promotion, 14.04.2005

Rekordowa liczba nominacji w finale SABRE dla Partner of Promotion


Kampanie public relations zgłoszone przez Partner of Promotion zostały wyróżnione aż w czterech kategoriach i znalazły się w finale międzynarodowego konkursu SABRE. O nominacje walczyło w sumie ponad 500 zgłoszonych projektów.
Trzy kampanie PR Partner of Promotion zostały nominowane w czterech kategoriach konkursu SABRE (Superior Achievement in Branding and Reputation):

  • Technologia Użytkowa (Consumer Technology Category) - MotorolaMusicNews. Motorola E398

  • Zarządzanie Kryzysowe (Crisis Management Category) Intelligo Financial Services: From Hell of Crisis to Stars of the Leadership

  • Agencje Rządowe (Government Agencies Category) - The Polish Mass Treasury Bond PR Program Makes People Save Securely

  • Europa Wschodnia (Eastern Europe Category) - Intelligo Financial Services: From Hell of Crisis to Stars of the Leadership



Ogłoszenie wyników nastąpi podczas uroczystej Gali 1 czerwca w Paryżu.

SABRE to prestiżowy, międzynarodowy konkurs dla firm z branży PR organizowany od 10 lat w USA. W tym roku po raz pierwszy prowadzona jest jego europejska edycja. W Jury konkursu zasiadają uznani eksperci PR m.in. Jean-Baptiste de Bellescize, managing director Porter Novelli we Francji I Carlos Lareau, Head of the Continental European Operations w Burson-Marsteller. Honorowym Przewodniczącym Jury jest Lesley Brend, założyciel agencji The RED Consultancy. Udział w konkursie pozwala dostrzec i docenić rolę działań PR w firmach, umożliwia także wyróżnienie działań firm PR na tle konkurencji. W ocenie prac SABRE kładzie duży nacisk na zdefiniowanie przyczyn ostatecznego sukcesu, biznesową efektywność prowadzonych kampanii i innowacyjne podejście do problemu.