BIURO PRASOWE

RemaDays, 25.03.2005

Sukces pierwszej edycji RemaDays


Ponad 7 tys. osób odwiedziło pierwsze w Polsce Międzynarodowe Dni Marketingu, PR i Reklamy RemaDays 2005. Sukces imprezy zachęca do organizacji przyszłorocznej edycji targów na szerszą skalę.
Międzynarodowe Dni Marketingu, PR i Reklamy RemaDays 2005 w ciągu trzech dni (22-24 marca) przyciągnęły aż 7 tys. odwiedzających. Najwięcej - 40%, to zwiedzający z Warszawy, 58% - z innych regionów Polski, a 2% to obcokrajowcy. Ogromną popularnością cieszyły się zarówno stoiska wystawców, prezentacje firm, jak i część kongresowa.

Pierwszego dnia imprezy w godzinach wieczornych odbyła się gala, podczas której wręczono nagrody przyznawane przez tygodnik "Warsaw Business Journal", miesięcznik "Businessman Magazine" oraz organizatora RemaDays i prowadzącego partnerski program "Solidni w Biznesie" - GJC Inter Media Sp. z o.o.

"Warsaw Business Journal" przyznał nagrody "Warsaw Business Journal Book of Lists Awards". Zwycięzcą w kategorii "PR" została Sigma International (Poland) Ltd.; w kategorii "Reklama" wyróżniono agencję McCann Erickson Polska Sp. z o.o.; zaś za najlepszy instytut badawczy w kategorii "Badania rynku" uznano - MillwardBrown
SMG/KRC.

"Medalami za odwagę", przyznawanymi przez "Businessman Magazine", uhonorowani zostali: w kategorii "Najodważniejsze wykorzystanie miksu mediowego" - Polska Telefonia Cyfrowa oraz agencja reklamowa G7 za kampanię marki Heyah; w kategorii "Najodważniejsza kreacja" - Kompania Piwowarska i agencja reklamowa PZL za markę Żubr; w kategorii "Wizjonerstwo w kreowaniu nowych trendów" - agencja G7 za kampanię marki Heyah.

"Laur dla Przyjaznego Dostawcy", przyznawany przez GJC Inter Media Sp. z o.o., pomysłodawcę i koordynatora programu "Solidni w Biznesie", a zarazem organizatora RemaDays 2005, otrzymali: pierwsze miejsce - AXPOL Trading, drugie - Pomorska Agencja Reklamowa i trzecie - MACMA Polska Sp. z o.o.

Zwiedzający mogli podczas targów poznać ofertę 211 wystawców - agencji ATL i BTL, ośrodków badania rynku, agencji PR, domów mediowych, firm marketingu bezpośredniego, producentów materiałów reklamowych, firm zajmujących się organizacją imprez specjalnych, etc. Dzięki możliwości nawiązania bezpośrednich kontaktów z dostawcami, RemaDays stało się znaczącym forum wymiany wiedzy i doświadczeń dla całego świata polskiego marketingu.

Rozbudowany program wykładów, konferencji oraz paneli dyskusyjnych prowadzonych przez znanych specjalistów z branży dał każdemu odwiedzającemu znakomitą okazję do poszerzenia swojej wiedzy o marketingu, dzięki czemu impreza cieszyła się powodzeniem nie tylko wśród praktyków zawodu, ale również wśród studentów marketingu i zarządzania. Tematyka kongresu była zróżnicowana - prelegenci poruszali zagadnienia związane z funkcjonowaniem i przyszłością rynku, badaniami, monitoringiem mediów, obsługą klienta, kreatywnością i narzędziami komunikacji marketingowej.

RemaDays 2005 skupiła duże zainteresowanie mediów. Dużą popularnością cieszyła się Czerwona Kanapa, dzięki której dziennikarze mieli możliwość przeprowadzania wywiadów na żywo ze znawcami i praktykami branży. Jedną z ciekawszych "dyskusji z mikrofonem" był wywiad poświęcony kondycji polskich mediów branżowych przeprowadzony przez dziennikarzy Radia PiN - Mariusza Piasecznego i Adama Rafalskiego - z Grzegorzem Kiszlukiem, redaktorem naczelnym czasopisma "Brief" oraz z Juliuszem Donajskim, dyrektorem strategicznym "Media i Marketing Polska".

- Sukces Międzynarodowych Dni Marketingu, PR i Reklamy RemaDays 2005 świadczy, że tego typu impreza była bardzo potrzebna. Zamierzamy kontynuować cykl w przyszłym roku, jeszcze bardziej wzbogacając formułę kongresowo-targową. Zapraszamy serdecznie w przyszłym roku, w dniach 7-9 lutego 2006 - mówi Sławomir Giefing, Prezes wydawnictwa GJC Inter Media, organizatora cyklu RemaDays.

***

Międzynarodowe Dni Marketingu, PR i Reklamy RemaDays 2005 odbyły się w dniach 22-24 marca 2005 r. w warszawskim kompleksie targowo - wystawienniczym EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego12/14. Na 10 tys. metrów kwadratowych została przygotowana część wystawiennicza oraz towarzyszący jej Kongres marketingu, który objął blisko 120 godzin konferencyjnych podzielonych na 9 różnych paneli. Udział w imprezie wzięli najważniejsi przedstawiciele wszystkich sektorów komunikacji marketingowej, w tym m.in. media, agencje reklamowe, agencje public relations, domy mediowe, instytuty badawcze, firmy reklamy zewnętrznej, agencje interaktywne, producenci artykułów reklamowych i systemów wystawienniczych, agencje organizacji imprez specjalnych i wiele innych.

Patroni medialni: Gazeta Wyborcza, Radio Pin, Polska Agencja Prasowa, Businessman Magazine, Warsaw Business Journal, Aktivist, Wirtualna Polska, Dzień Dobry, Golf & Life.

Patroni branżowi: Brief, Piar.pl, Wirtualnemedia.pl, Internet PR, Mediarun.pl, Gifts Journal, MediaLink.pl, Świat Druku, Aktualności Wydawnictwo Targowe, SARE, Kongresy i Konferencje, Agencja BTL, Vidart, Opakowanie, Targi Polskie, Business Media, Handel + Zarządzanie, Papierniczy Świat, Conference & Business.

Patronat merytoryczny: Związek Firm Public Relations, Stowarzyszenie Agencji Reklamowych, Polskie Stowarzyszenie Public Relatins, Chartered Institute of Marketing

Dodatkowych informacji udziela:

Paweł Czermak
tel. (22) 858 74 58,


Partner of Promotion